Stopur - alarm
Fra : Carina Graversen

Dato : 05-05-01 14:53

Hejsa ...

Der er vel ikke liiige nogen, der ligger inde med et script, der kan
anvendes som stopur. Det skal bruges til en konference, hvor man f.eks.
indtaster at en person skal have 30 minutters taletid, og uret skal så køre
sådan at der efter de 30 minutters forløb sættes en "alarm" i gang. Det er
meningen det skal køre som en website, der så vha. en projektor sættes til
at lyse på en tavle eller lignende. Selve alarmen kan bare klares ved at der
skiftes til en anden website, der f.eks. siger "tiden er udløbet".

Det jeg søger er altså et script á lá det man ofte ser, hvor man efter 15
sekunder automatisk bliver sendt videre til den næste side. - her skal det
bare være et variabelt tidsinterval. Det vil være mest smart, hvis
tidsintervallet er nemt at indtaste, men det kunne også bare være noget man
går ind via "vis kilde" og ændrer . Det vil også være fint, hvis man
hele tiden kan se hvor lang tid der er gået/er tilbage, men det er ikke
noget krav.

Håber på hurtigt svar

Hilsen
Carina Graversen

Fra : Neo.dk

Dato : 07-05-01 08:28

> [...]
>
> Det jeg søger er altså et script á lá det man ofte ser, hvor man efter 15
> sekunder automatisk bliver sendt videre til den næste side.

Hej Carina

Du kan bruge følgende i din HEAD.

Her vil din side skifte til "tid_udløbet.htm" efter 1800 sek. (30 min)

Det viser ingen tæller på skærmen, men den skifter dog *S*

Mvh. Carsten