Spørgsmål omkring Ram fejlmelding.
Fra : LaC

Dato : 05-05-01 13:22

Hej.

Jeg har i forbindelse med indkøb af en blok ram observeret en fejlmeddelse i
CTSPD, som ikke synes at følge noget bestemt rammodul, men nærmere DIMM 1.
Kan det passe, og hvordan hænger det egentlig sammen?? For god ordens
skyld, skal nævnes, at jeg er ret uvidende omkring det her.
Fejlmeldingen lyder på error i SPD-EEPROM bugfree. Derudover nogle
"underfejl" i "Intel-specific Data", som vist varierer lidt efter hvilken
ramblok jeg smider i DIMM 1

Bundkortet er et Abit BH6. Jeg får fejlen uanset om det er pc 100 eller pc
133 - ram jeg bruger.

Nogen, der har et kvalificeret bud?

--
Lars Christensen