Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Hyperlinks/oversigt
Fra : Skipper Labskovs

Dato : 26-06-04 14:49

Hej i gruppen

Håber det er det rigtige sted at henvende sig med dette spørgsmål, er
henvist fra en anden NG.

Normalt kan man se på et link at man har benyttet det før. Dette indstilles
i "Funktioner - Internetindstillinger" med et antal dage.
Indtil i dag har dette fungeret, men pludselig er disse links ikke længere
markeret så man kan se at man har benyttet dem før.

Har prøvet genstart og systemopdatering uden held.

Bruger Windows XP / Internet Explorer

Kan nogen oplyse hvad der er sket/hvad jeg kan gøre for at genetablere
funktionen.

På forhånd tak

M.v.h.
S. Labskovs

Fra : Claus U

Dato : 26-06-04 15:50

Hi Skipper Labskovs du skrev:

> Kan nogen oplyse hvad der er sket/hvad jeg kan gøre for at genetablere
> funktionen.

Har du checket "color" indstillingerne?

"Menuen" -> "Tools" -> "Internet options" -> Fanbladet "General" ->
knappen "Colors" forneden -> Her skal "use hover coler" være markeret!
--
Claus U

Fra : Skipper Labskovs

Dato : 26-06-04 16:00

"Claus U" <nospam.remove.all.valid@dumbass.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> "Menuen" -> "Tools" -> "Internet options" -> Fanbladet "General" ->
> knappen "Colors" forneden -> Her skal "use hover coler" være markeret!

Teksten er på dansk, men der er markeret i "Brug Windows skrivebordsfarver",
det må være den samme.

S. Labskovs