Browser
stl_s 3840
arlet 2470
IE6 kan ikke vise billeder
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 25-06-04 14:23

Greetings!

Jeg har lige opdateret IE6 med seneste sikkerhedsopdatering og nu vil
den ikke vise billeder.
Jeg har afsat 5MiB til temp-filer og disse er også blevet slettet uden
gevinst.
OS: Win2000 Pro.

Gode forslag?

Jesper G. Poulsen

Fra : John

Dato : 25-06-04 16:52

> Greetings!
>
> Jeg har lige opdateret IE6 med seneste sikkerhedsopdatering og nu vil
> den ikke vise billeder.

Træls Jesper. Måske en hjælp:

* Virus- og spyware check
* Check Microsoft patches: http://www.belarc.com/free_download.html
* Java test: www.misitio.ch/ie/ie_all/java/javatest.html
* IE options (også 'avanceret'): Sæt det hele til 'standard'

Mvh John

---

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 25-06-04 17:33

John skrev:

> * IE options (også 'avanceret'): Sæt det hele til 'standard'

Ikke forstået...

Jesper G. Poulsen

Fra : John

Dato : 25-06-04 18:00

"Jesper G. Poulsen" skrev i en meddelelse

> Ikke forstået...

Vi prøver da bare én gang til:

/IE/funktioner/internetindstillinger/sikkerhed/*internet/standardniveau/*lok
alt intranet/standardniveau/*websteder du har tillid
til/standardniveau/*klassificerede websteder/standardniveau/ Tryk 'anvend'
og gå til 'personlige oplysninger', tryk 'standard' og 'anvend'. Gå til
'avanceret', tryk 'gendan standarder', 'anvend' og 'OK'.

Håber det hjælper dig!

Mvh John

---

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 25-06-04 19:09

John skrev:

> Håber det hjælper dig!

Det har taget evigheder at sætte det op, så det går ikke.

Jeg fjerner opdateringen, når jeg har lokaliseret den.

Jesper G. Poulsen

Fra : John

Dato : 25-06-04 19:53

"Jesper G. Poulsen" skrev i en meddelelse

> Det har taget evigheder at sætte det op, så det går ikke.

Opfattet Jesper!

Her er noget du KAN gøre, uden at 'ødelægge' noget: Kig i IE
/funktioner/internet indstillinger/avanceret/, og se om 'vis billeder' er
aktiveret.

God week-end! John

---

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 25-06-04 20:18

John skrev:

> /funktioner/internet indstillinger/avanceret/, og se om 'vis
> billeder' er aktiveret.

Hvordan er den blevet deaktiveret?

> God week-end! John

ILM og tak

Jesper G. Poulsen

Fra : John

Dato : 25-06-04 20:27

"Jesper G. Poulsen" skrev i en meddelelse

> Hvordan er den blevet deaktiveret?

Hehe.... var den det? Bills veje er uransagelige......

Mvh John

---

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 26-06-04 11:21

John skrev:

> Hehe.... var den det? Bills veje er uransagelige......

Grrr...

Jesper G. Poulsen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 25-06-04 20:58

Jesper G. Poulsen wrote:

> Hvordan er den blevet deaktiveret?

Du har set for mange slemme billeder på det store stygge internet, så
Microsofts nye sikkerhedsopdatering slog automatisk billederne fra,
inden computeren (og du) blev overophedet.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 26-06-04 11:20

Kim Ludvigsen skrev:

> Du har set for mange slemme billeder på det store stygge internet, så

IE bruges til Netbank og intet andet

Jesper G. Poulsen