Netscape7.1
Fra : Jane

Dato : 24-06-04 19:06

Jeg har 2 harddiske, på den ene Win 98se, på den anden Win. XP Da jeg ikke
vil bruge XP før den køre perfekt,skifter jeg kablerne mellem de 2 diske.

Nu vil jeg så gerne have mine e-mails fra Win 98se Netscape-mail, over på
disken med Win XP/Netscape-mail, så derfor har jeg prøvet,at exporter dem
til en mappe på min udtagelige fisk, men det kan jeg ikke, kan kun
importerfra et andet program.

Så har jeg prøvet at kopier hale mappen default fra programmer/Netscape ned
på min udtagelige disk, og prøvet at importer dem derfra, men så kommer der
en fejlmeddelse om at det kun lykkedes delvis, og jeg mangler alle mails
fra 2003+2004

Er der en måde, så det lykkedes at få alle mails over på Win
XP/Netscape/mail?

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Lobais

Dato : 25-06-04 10:11

Thu, 24 Jun 2004 18:06:07 +0000. skrev Jane:

> Nu vil jeg så gerne have mine e-mails fra Win 98se Netscape-mail,
Har du prøvet Thunderbird? Det er den 2-3 årige efterfølger af Netscape
Mail. http://www.mozilla.org/products/thunderbird/

> Så har jeg prøvet at kopier hale mappen default fra programmer/Netscape ned
> på min udtagelige disk,
Prøv om du kan finde præcist hvor den lægger dine mails. Jeg er ikke
sikker på om den lægger dem alle sammen i default.

Fra : Jane

Dato : 25-06-04 18:50

Lobais <thomas@ahle.dk> wrote in

> [...]
> Prøv om du kan finde præcist hvor den lægger dine mails. Jeg er ikke
> sikker på om den lægger dem alle sammen i default.

Jeg kan godt finde dem i Netscape når jeg bruger Windows 98SE, men i
Windows XP ser det helt anderledes ud, og hvis jeg søger på inbox så kommer
der ikke noget resultat.

Irriterende en så simpel ting skal være så vanskelig. :(

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Carl Drud

Dato : 25-06-04 19:12

On Fri, 25 Jun 2004 17:50:16 GMT, Jane wrote:

> [...]
> der ikke noget resultat.
>
> Irriterende en så simpel ting skal være så vanskelig. :(

Kan det her ikke bruges:

http://www.ufaq.org/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=99

Carl

Fra : Jane

Dato : 26-06-04 10:45

Carl Drud <carl.drud@myrealbox.com> wrote in

> Kan det her ikke bruges:
>
> http://www.ufaq.org/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=99
Det vil jeg da prøve, hvis jeg kan finde ud af det.Tak for hjælpen

--
Venlig hilsen
Jane