Hvordan sender med en fax fra delphi?
Fra : Torben Friis

Dato : 29-12-00 13:31

Hej

Jeg er løbet ind i et problem. Jeg har brug for at kunne sende en fax fra
delphi.
Bliver man nød til at installere en 'faxprinter', og printe til den?

Jeg kunne godt bruge en komponent, hvor man selv kan vælge nummer, antal
forsøg for at sende. Og evt. oplysning om hvordan det gik, herunder tid,
antal forsøg.

Hvis der findes en god faxprinter, hvilken en skal det være? Jeg vil gerne
kunne bestemme alle indstillingerne selv, og kunne få 'status' tilbage fra
den. Nogen der har en god ide???

Er det noget der kan findes???

/Torben

Fra : Bjørn Johansen

Dato : 30-12-00 08:06

Prøv at kigge på TurboPowers Async Professional (www.turbopower.com), det
kan vist alt med fax (men er selvfølgelig ikke helt billigt). Herudover
findes der en række komponenter (se f.eks. www.torry.ru), men de fleste
kræver vist at Nortons WinFax er installeret.

Mvh.
Bjørn

Torben Friis skrev i meddelelsen
<3a4c8477$0$3199$73beb97d@news.dk.uu.net>...
>Hej
>
>Jeg er løbet ind i et problem. Jeg har brug for at kunne sende en fax fra
>delphi.
..
..

Fra : Torben Friis

Dato : 02-01-01 10:00

Tak for linksne.

/Torben

Fra : Nicolai Lang

Dato : 03-01-01 09:41

On Sat, 30 Dec 2000 08:06:05 +0100, "Bjørn Johansen" <ssv-udv@ssv.dk>
wrote:

>Prøv at kigge på TurboPowers Async Professional (www.turbopower.com), det
>kan vist alt med fax (men er selvfølgelig ikke helt billigt).

Det kan jeg kun anbefale, her kan du få fuld kontrol over afsendelse
m.m.

Alternativet er jo at lade delphi printe til en installeret
faxprinter, men det kræver jo en indsats fra brugeren med at skrive
faxnummer og trykke send.

- Nicolai
--
Custom development of Novell & GroupWise extensions
Need overview of your employees calendar at once?