Dok af Ms SQL Server
Fra : Mads Hedegaard

Dato : 06-12-00 11:18

Hej alle.

Jeg skal bruge et program/ting der kan give mig en komplet dokumentation af
en given MS SQL 7.0 database:

Jeg skulle gerne være fri for at sidde manuelt og notere informationerne om
tabeller, views, SP, osv.

Er der nogen der har kendskab til et program/Add-in der kan hjælpe mig ?

Mvh
Mads Hedegaard

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 06-12-00 15:43

Mads Hedegaard <camo@linux.eucsyd.dk> wrote in message
> [...]
om
> tabeller, views, SP, osv.
>
> Er der nogen der har kendskab til et program/Add-in der kan hjælpe mig ?

M$ Visio 2000 Enterprise har noget kørende sammen med MSSQL (ifølge
reklamerne)

mvh/Peter Lykkegaard