www.711.dk+virus
Fra : David

Dato : 23-06-04 13:33

Hej NG

Her for 2 dage siden kom en af mine "venner" med et "link", men kun fordi
det var et internet ikon, da jeg gik ud på den kom den ud med at det var
startet af mig og computeren ville lukke ned efter 2 minutter, er der nogen
der kan give mig en forklaring på det.

mvh.
David

Fra : Niels Callesøe

Dato : 23-06-04 14:03

David wrote:

> [...]
> ud med at det var startet af mig og computeren ville lukke ned
> efter 2 minutter, er der nogen der kan give mig en forklaring på

Ja, du har virus (eller rettere, en orm). For yderligere information
får du nok mere ud af at spørge i den rigtige gruppe,
dk.edb.sikkerhed.virus

--
Niels Callesøe - dk pfy

På det digitale natbord: Applied Cryptography, Menezes et al. 1996-2001

Fra : Gevaldi

Dato : 23-06-04 14:56

David skriblede:
> [...]
> at det var startet af mig og computeren ville lukke ned efter 2
> minutter, er der nogen der kan give mig en forklaring på det.

Hvorfor starter du en tråd her, det er
kun 6 timer siden du spurgte om det
samme i virus gruppen:

Tror du at det fremmer forståelsen, eller hva'

--
/Gevaldi

Fra : Claus U

Dato : 23-06-04 15:18

Hi Gevaldi du skrev:

> Hvorfor starter du en tråd her, det er
> kun 6 timer siden du spurgte om det
> samme i virus gruppen:
>
> Tror du at det fremmer forståelsen, eller hva'

Dette kunne godt formuleres pænere!
--
Claus U

Fra : Viktor Andersen