Sonicrøveri på Lersøparkvej i KBH
Fra : Niels

Dato : 05-05-01 09:01

Hej.
Jeg blev omringet ved et lyskryds af 8 - 10 "nydanskere" ( en af dem var
neger )og frarøvet min sølvmetallic Sonic, den havde ingen sidespejle, og
manglede forskærmen, bagskærmen er kortet ned til halv længde, ridser på
begge side
Oplysninger der fører til genkomst, belønnes kontant.
Send mail her, eller ring 35371792

Mvh.
niels

Fra : Anders Houmark

Dato : 05-05-01 09:25

Niels skrev i meddelelsen <9d0bo6$2uj9$1@news.cybercity.dk>...
>Hej.
>Jeg blev omringet ved et lyskryds af 8 - 10 "nydanskere" ( en af dem var
>neger )og frarøvet min sølvmetallic Sonic

Hold kæft en flok aber! Sådan nogle burde puttes i bur og udstilles nede
foran den lokale politistation ! Og der skulle være et hønsehus udenfor så
man kunne tage og kaste æg på dem.

Jeg bor heldigvis i Svendborg.. så der er nok ikke stor chance for at at jeg
finder din knallert :(

--
Mvh Anders Houmark
"It's an insane world, but I'm proud of being part of it"

Fra : MADS POULSEN

Dato : 05-05-01 10:37

Hvor er det latterligt at skulle udsættes for sådan noget pis med de usle
mullaer. Og så brokker de sig over at vi giver DEM skylden for
kriminaliteten..
Jeg havde også en episøde inde ved strøget KBH, hvor vi stod tre stykker med
knallerter, og så kommer der fandeme tre andre per.... hen og spørger om de
kører godt. nej, vi havde lige stjålet dem, men jo, de var okay! de tre gik
så over til min ven og prøvede at tage hans nøgler, da jeg så kom blev jeg
spurgt om han skulle "vappe" mig en.. fra en dreng som var mindst tre år
mindre en mig... nøøj, hvor havde jeg lyst til at lægge ham på jorden, og
lave en koger i hans fjæs.. Men min knallert var død, varioen´s
plastic-dimser var flækkede, så den havde sat sig i højeste gear hele tiden.
=ik så meget optræk!!!!
nå.. men bare en lille kommentar til min holdning om disse.
quote, glistrup: Enten er man racist eller også er man landsforræder.

Mads.

Fra : MADS POULSEN

Dato : 05-05-01 10:38

forresten, niels, hvor ligger lersøparkvej præcis i kbh? bor selv på
amager...

Mads.

Fra : [UC]Rapperand =\)

Dato : 06-05-01 21:44

Er lidt enig med Mads, bare på en pænere måde :)
Det er også skidesynd for de andre nydanskere at de skal sættes i dårligt lys p.g.a. deres åndsvage "kollegaer"... :/

--
Regards [UC]Rapperand =)
ICQ# 54047619

Proud member of United Cows
http://unitedcows.com

Fra : nobody@nowhere.net

Dato : 08-05-01 21:26

On Sun, 6 May 2001 22:44:07 +0200, "[UC]Rapperand =\)"
<smut.med.den@fucking.spam.svin> wrote:

>Er lidt enig med Mads, bare på en pænere måde :)
>Det er også skidesynd for de andre nydanskere at de skal sættes i dårligt lys p.g.a. deres åndsvage "kollegaer"... :/

De burde rydde op i egne rækker - ligesom bandidos.... Sætte dem i
"bad standing" og klare afstraffelsen internt....

Fra : Brian Soerensen

Dato : 08-05-01 12:32

Sådan en flok racister! Kunne de ikke have hugget een, fra een af deres
egne!
Nu risikerer de jo at fremstå som rigtig dårlige eksempler, for os andre!!!!
..... men næh, nej vi skal nok være gode ved dem!

Hilsen De Radikale!!