MS Windows
briani 27239
USB Hub
Fra : JSH [9800]

Dato : 22-06-04 20:53

Jeg har købt en USB HUB Version 2.0 HI-Speed hos T. Hansen
http://www.thansen.dk/product.asp?c=269304073&n=496908102&pn=674362515

Men jeg kan ikke få den til at virke hverken ved WinME eller WinXP Pro!
Nogle gange finder den de enheder, som jeg tilslutter, men jeg kan ikke læse
min usb-stick, som sagtens kan læses, hvis jeg tilslutter den direkte i
USB-stikket.

Hvordan kan jeg se om min WinME/XP kører med USB ver. 1.1 eller 2.0?

Hvad kan der være galt?

Fra : hj3

Dato : 23-06-04 08:38

Den har jeg også desværre købt og har desamme problem, kan kun trække
strøm fra dem til feks blæser eller lader.
som JSH skriver finder den godt nok det man tilslutter, det kan man se
og høre,men når man vil køre det man har tilsluttet feks webcam eller
ext HHD er det bare ikke tilsluttet aligevel, jeg bruger Winxp Home.
og der er ingen fejl at finde under enhedshåntering.
mvh hj3

http://www.kandu.dk/

Fra : hj3

Dato : 23-06-04 13:58