Mozilla - hvor bliver mails gemt?
Fra : Henning

Dato : 22-06-04 20:47

Hej

Mine emails er 'blevet væk' på maskinen, så jeg vil gerne vide,
hvor de burde være / hvad filen(erne) hedder?

TIA

Venlig hilsen

Henning

Fra : Morten K. Hansen

Dato : 22-06-04 21:09

Den 22-06-2004 21:47, skrev Henning:
> Mine emails er 'blevet væk' på maskinen, så jeg vil gerne vide,
> hvor de burde være / hvad filen(erne) hedder?

Det lyder som om du kan have gavn af Henrik Gemals gode side om hvordan
Mozilla håndterer sine indstillilnger:
http://gemal.dk/mozilla/files.html

Hvis du hellere bare vil finde dine mails med det samme, så ligger de i
en 'mail' mappe i din profil. Hvordan du finder din profil kan du læse
om her:
http://gemal.dk/mozilla/profile.html

--
Med venlig hilsen / Best regards
Morten K. Hansen   http://hansen-winkel.dk/

Fra : Henning

Dato : 22-06-04 22:24

Hej

On Tue, 22 Jun 2004 22:08:50 +0200, "Morten K. Hansen"
<spam@hansen-winkel.dk> wrote:

> [...]

Mange tak, så er der helt styr på det, Morten.

Venlig hilsen

Henning

Fra : Nils

Dato : 22-06-04 23:12

> Mange tak, så er der helt styr på det, Morten.
>
> Venlig hilsen
>
> Henning

Testet dette programmet i lengre tid, men det er jo bare tull og tøys så jeg
gikk til bake til gamle gode OE.

Nils

Fra : Anders Lund

Dato : 22-06-04 23:40

Nils wrote:

> Testet dette programmet i lengre tid, men det er jo bare tull og tøys så jeg

Tull og tøys? Mit norske er ikke det bedste...

--
Anders Lund - spam2004@andersonline.dk

Fra : Martin Andersen

Dato : 23-06-04 00:51

Anders Lund wrote:

> Tull og tøys? Mit norske er ikke det bedste...

Tull og tøys: Sludder og vrøvl ?!

Martin

Fra : Henning

Dato : 23-06-04 05:06

On Tue, 22 Jun 2004 22:11:43 GMT, "Nils" <nn@jhgf.no> wrote:

> [...]

Det betyder vist, at man ikke kan købe en vejledning på posthuset
- og så er det jo for svært! ;)

Venlig hilsen

Henning

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 23-06-04 07:26

Nils skrev:

> Testet dette programmet i lengre tid, men det er jo bare tull og tøys
> så jeg gikk til bake til gamle gode OE.

Fordelen ved Mozilla Mail er at det ikke er fyldt med sikkerhedshuller.

Jesper G. Poulsen

Fra : Ukendt

Dato : 23-06-04 09:58

Den 23-06-2004 08:25 skriblede Jesper G. Poulsen:

> Fordelen ved Mozilla Mail er at det ikke er fyldt med sikkerhedshuller.

Og at det er opensouce, så man kan ændre praktisk talt alt... faktisk
alt hvis man fatter at redigere sourcecode :)

--
Hilsen / Regards
- Søren Løbner