bedste version af dani-drivere
Fra : The Amazing Grace

Dato : 05-05-01 01:41

Hejsa,

hvilken version af DaniS506 er bedst, efter gruppens mening?

Jeg bruger p.t. ver. 1.3.3 - den kører fint, men giver et problem ved
shutdown:

Diskaktiviteten ophører hurtigt, men derefter går der 20-30 sekunder,
før beskeden kommer, at man kan slukke.

Der sker dog ikke noget ved at slukke så snart der ikke er diskaktivitet
(ingen chkdsk ved opstart) - men det irriterrer mig!

Shutdown forløber uden forsinkelse hvis jeg bruger IBM1S506, men nu skal
jeg snart have en større disk, og så kan jeg ikke længere bruge dén
løsning.

Mads Hansen
--
It is interesting to note that before the advent of Microsoft Windows,
"GPF" was better known for its usage in plumbing: Gallons Per Flush.

Fra : Peter Jespersen

Dato : 05-05-01 10:15

On Sat, 05 May 2001 01:40:43 +0100, The Amazing Grace wrote:

>Hejsa,
>
>hvilken version af DaniS506 er bedst, efter gruppens mening?

Vel...benytter du 1.3.3, har du ikke et KT133A chipsæt

Så spørgsmålet er....hvilket chipsæt/sydbro drejer det sig om...

Nå...men jeg benytter selv med største fornøjelse 1.3.7b (Kan
ikke finde c nogen steder og jeg var for langsom dengang den lå
til offentlig beskuelse)...det er nok den sidste rigtig gode.
Benytter den på et KT133A (686b), med en GXP60 40Gb (Under eCS,
Preview1)....uden problemer

Live long and prosper...
Peter Jespersen, Team OS/2 Denmark
flywheel@worldonline.dk
http://www.worldonline.dk/~flywheel/
Gold's Law: If the shoe fits, it's ugly.

Fra : Bent Nielsen

Dato : 05-05-01 09:55

Peter Jespersen skrev:
> Nå...men jeg benytter selv med største fornøjelse 1.3.7b (Kan
> ikke finde c nogen steder og jeg var for langsom dengang den lå
> til offentlig beskuelse).

Er den blever betalings software?

BN

Fra : Peter Jespersen

Dato : 06-05-01 09:34

On Sat, 05 May 2001 09:54:53 +0100, Bent Nielsen wrote:

>Er den blever betalings software?
Nope.....bliver bare uploadet til Hobbes...og derfra ud i
verden!
Men, der er en tendens til at det kun er den seneste version der
kan findes...

Live long and prosper...
Peter Jespersen, Team OS/2 Denmark
flywheel@worldonline.dk
http://www.worldonline.dk/~flywheel/
si vis pacem, para bellum (If you want peace be ready for war)

Fra : Bent Nielsen

Dato : 06-05-01 11:21

Peter Jespersen skrev:

> [...]

Den kan du få af mig, hvis ikke du bruger den der er nyere

Daniela's Bus Master IDE Driver for OS/2 Version 1.3.7c

IDE Driver for OS/2 Version 1.3.8

Fra : Peter Jespersen

Dato : 06-05-01 19:26

On Sun, 06 May 2001 11:20:37 +0100, Bent Nielsen wrote:

>Den kan du få af mig, hvis ikke du bruger den der er nyere

Det ville jeg være dybt taknemmelig over...
Opfriskningen af 1.3.8 har nemmerlig et problem med VIA's 686B
sydbro....

Live long and
prosper...

Peter Jespersen, Team OS/2 Denmark
flywheel@worldonline.dk
http://www.worldonline.dk/~flywheel/
The sooner you fall behind, the more time you have to catch up.
(Sam Ogden)

hors concours (Not for competition)

Fra : The Amazing Grace

Dato : 05-05-01 13:49

Peter Jespersen wrote:

> Vel...benytter du 1.3.3, har du ikke et KT133A chipsæt

Oho, de to bryder sig ikke om hinanden?

> Så spørgsmålet er....hvilket chipsæt/sydbro drejer det sig om...

Abit KA7 med KX133 chipsæt, bestående af:
VIA VT8371 og VIA 686A.

Hvilken af de to der er sydbroen, ved jeg ikke.

> [...]
> til offentlig beskuelse)...det er nok den sidste rigtig gode.
> Benytter den på et KT133A (686b), med en GXP60 40Gb (Under eCS,

Takker, jeg prøver 1.3.7b