MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Oversigt i internetexplorer
Fra : Kristian F-P

Dato : 19-06-04 15:25

Der er noget der undrer mig.

Selv om at jeg har rydet oversigten kommer der stadig en liste frem med
underlige ting i adresselinjen.

Foreksempel når jeg starter med at ville skrive www når jeg har skrevet det
første

kommer der følgende frem

søg efter W
www.wesellcd.com
www.watercoling.com

Hvor lagerer den det henne ?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-06-04 16:03

Kristian F-P skrev:

>Selv om at jeg har rydet oversigten kommer der stadig en liste frem med
>underlige ting i adresselinjen.

Funktioner => Indstillinger => Indhold => Autoudførelse => Brug
autoudførelse til => fjern flueben ved »webadresser«

Fut: news:dk.edb.internet.software.browser, hvor spørgsmålet
hører hjemme og svar herpå bringes
--
Knud
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?

Fra : John

Dato : 19-06-04 16:32

"Kristian F-P" <Falk-Petersen@FJERNDETTEtele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Der er noget der undrer mig.
>
> Selv om at jeg har rydet oversigten kommer der stadig en liste frem med
> underlige ting i adresselinjen.

Hvis du rigtig skal ha' muget ud (kun for XP):
http://majorgeeks.com/download.php?det=4122

Mvh John

---