PSU kølerskift. Svært?
Fra : KO

Dato : 04-05-01 21:37

Er det svært at skifte køleren i den gamle strømforsyning? Vil gerne have en mere stille PC

Enlight Midi-Tower
Atx 300 Watt
(4 x 5.25) (1 x 3.5) Int. (2 x 3.5)

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 05-05-01 02:37

KO skrev...

>Er det svært at skifte køleren i den gamle strømforsyning?

Næh. Strømforsyning ud, låg af strømforsyning, gammel blæser af, ny
blæser på. Så skal du bare lige tilslutte strømmen til blæseren. Her skal
du regne med at bruge 2 samlemuffer. Piece of cake.

--
kent - Overclocking FAQ:
www.oldhoj.dk/overclockingfaq.htm

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 05-05-01 09:24

"KO" <kim.olsen@email.dk> skrev i en meddelelse

> Er det svært at skifte køleren i den gamle strømforsyning? Vil gerne
> have en mere stille PC
>
> Enlight Midi-Tower
> Atx 300 Watt

Hvis det er orig. Enlight PSU så sidder der ssv. et lille stik inden i
PSU som du kan tilslutte den nye blæser til.

Det gjorde der på mit Enlight 7234. Ikke behov for noget lodde-fis

--
Peter Thomas Fischer
peter@fischer.as

Fra : martin madsen

Dato : 05-05-01 12:07

"KO"
> Er det svært at skifte køleren i den gamle strømforsyning?

Nej, se vejledning her:
http://home.zybermail.dk/mm/silencer/change_psu_fan.htm