Mozilla, hvordan?
Fra : Lyd

Dato : 17-06-04 21:53

Hej gruppe.

Hvordan får jeg dette til at virke i mozilla?

function loadImages() {
if (document.layers) {
document.hidepage.visibility = 'hidden';
}
else {
document.all.hidepage.style.visibility = 'hidden';
}
}

Er det fordi at man bruger en OnLoad="loadImages" ?
Det bruges til at gemme et layer efter siden er loadet.

mvh
Lyd aka Lars Justesen

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 17-06-04 22:41

"Lyd" <webmaster@exclusive-designs.org> writes:

> Hvordan får jeg dette til at virke i mozilla?

> function loadImages() {

Underligt navn til en funktion der gemmer et element.

> [...]
> }
> else {
> document.all.hidepage.style.visibility = 'hidden';

Prøv:
---
var elem;
if (document.getElementById) {
elem = document.getElementById("hidepage");
} else if (document.all) {
elem = document.all["hidepage"];
} else if (document["hidepage"]) {
elem = document["hidepage"];
}
(elem.style || elem).visibility = "hidden";
---

> Er det fordi at man bruger en OnLoad="loadImages" ?

Helt sikkert ikke. Der mangler et par parenteser:

Overvej at ændre navn på funktionen, for din egen skyld :)

> Det bruges til at gemme et layer efter siden er loadet.

Jeg tror ikke der er nogen layers i dit dokument (<layer>-tagget
virker kun i Netscape 4 og før). Det er nok bare et navngivet,
positioneret element.

/L