leg med snor. Hjælp
Fra : Marlene

Dato : 17-06-04 18:45

Hej.

Da jeg var barn legede vi meget med en snor, som var bundet sammen, vi så
tog om hænderne, og derefter kunne lave mønstre med, kuvert, flag, tårn osv.
man kunne også tage snoren af hinanden. Ved ikke hvordan jeg skal forklare
det.
I dag kom min søn hjem fra fritter, og der havde de leget med snor og lært
at lave en kuvert, et flag og tage det fra hinanden, men jeg kunne huske man
også kunne lave et tårn, men hvordan lige.
Findes der en bog om det??? Kan nogle hjælpe??? Hvad hedder denne "leg"
Hjælp søges.

Hilsen

Marlene

Fra : Anita

Dato : 17-06-04 21:09

"Marlene" <marnel@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> også kunne lave et tårn, men hvordan lige.
> Findes der en bog om det??? Kan nogle hjælpe??? Hvad hedder denne "leg"

Øj, det legede jeg tit som barn. Det var rigtig sjovt.

Som altid er Google suveræn.
Jeg fandt ikke det vilde på danske søgeord, men på disse engelske ord:
string game hands tower fandt jeg eksempelvis:
http://personal.riverusers.com/~busybee/introduc.htm
http://www.ifyoulovetoread.com/book/chten_cats.htm
http://www.isfa.org/arctic/n.htm

Venligst Anita

Fra : Marlene

Dato : 19-06-04 09:00

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> Jeg fandt ikke det vilde på danske søgeord, men på disse engelske ord:
> string game hands tower fandt jeg eksempelvis:

Tusind tak. Det er bare gode link. Vi vil lege videre.

Mange hilsner

Marlene