Hvornår &?%!#¤ holder det op med at storm~
Fra : fish.iddx.net

Dato : 16-06-04 18:00

Bor 5 minutter fra kysten, men vinden skifter det ene øjeblik fra
pålandsvind til fralandsvind... Og hvor fedt er det lige at stå med 15m/s
imod sig ???? Ikke ret fedt kan jeg hilse og sige! :oÞ

Nu har det snart stået på i 1½ måned.... Det må da tage ende på et
tidspunkt!

mvh
Thomas Schreiber
Århus N

Fra : Jensen

Dato : 16-06-04 21:41

Bliv surffisker http://www.surfcastingklub.dk/display.asp

Fra : fish.iddx.net

Dato : 17-06-04 09:36

> Bliv surffisker http://www.surfcastingklub.dk/display.asp

Tak for tilbuddet, men jeg tror jeg springer over

/Thomas

Fra : Jensen

Dato : 18-06-04 08:39

Hehe... =) Det er els noget der dur' i storm og blæst..

Fra : fish.iddx.net

Dato : 18-06-04 11:40

"Jensen" <maestrofjern@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hehe... =) Det er els noget der dur' i storm og blæst..

Ja, men man kan også tage ned til fiskehandleren i al slags vejr :oÞ

Var i øvrigtt ude i aftes/nat. Fik 3 torsk og én havørred på omkring de
45cm. Dejligt at mærke rusk i fluestangen igen.

/Thomas

Fra : Jensen

Dato : 18-06-04 14:26

Det eneste der rusker her for tiden er vinden i træerne krydret med noget
vådt der drypper ned fra skyerne... Desværre..

Fra : fish.iddx.net

Dato : 18-06-04 15:20

Bor selv i Århus, og heldigvis bor jeg bogstaveligt talt 5 minutters cyklen
fra kysten. Så snart der er noget der minder om vestenvind, er der
"vindstille" hvor jeg fisker. Der ligger en kæmpe skov lige ned til kysten,
som tager al vinden. I'm a lucky bastard

Når man står i vand til livet og har en (vind/vand tæt) fiskejakke på,
betyder regn intet for mit vedkommende. Faktisk er det kun en fordel, for så
bliver de fleste folk hjemme, og så har jeg det hele for mig selv, juhuu!

Tror også den står på natfluefiskeri på lørdag :oÞ

Fra : Jensen

Dato : 19-06-04 10:47

Fang lige en sølvblank for mig så..
Hvergang vinden lægger sig en smule her har den rejst sig igen inden man er
på pladsen.. Øv