Swift animations problem
Fra : Nederbasse

Dato : 16-06-04 10:19

Hej NG

Jeg har et problem med Swift når jeg eksporter til en swf animation, når jeg
laver animnationen i Swift kan jeg godt få den til at stoppe når den har
kørt en gang men når den bliver eksporteret til swf format bliver den ved
med at køre (loop) er der en der ved hvor man indstiller den til kun at køre
en gang ?

Lars

Fra : Gert Vous

Dato : 18-06-04 12:38

Nederbasse wrote in dk.edb.internet.webdesign.flash:
> [...]
> med at køre (loop) er der en der ved hvor man indstiller den til kun at køre

Importer den i Flash
Skriv stop i den sidste frame og eksporter den igen.
G V

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Nederbasse

Dato : 18-06-04 13:16

"Gert Vous" <vous@oncable.dk> skrev i en meddelelse

| Importer den i Flash
| Skriv stop i den sidste frame og eksporter den igen.
| G V

Det virker lidt omvendt men det virker
Takker

Lars