access vs exel
Fra : Thomas Kaarup

Dato : 15-06-04 21:53

skal lave flg.

en oversigt over et varelager hvor jeg på dagsbasis kan indtaste hvad der er
taget ud, som derefter bliver trukket fra beholdningen. hvilket giver en
status MEN jeg skal samtidig kunne indfører varer som så opdatere
beholdningen.

hvilket prog skal jeg starte ud med ?

/thomas K

Fra : bdjensen

Dato : 19-08-04 13:11

Access.

Registrer dine transaktioner og grunddata så atomart som muligt.

Bagefter kan du altid lave nogen passen views ovenpå.
Hilsen
Bjørn