Toca race driver 2 crasher
Fra : Tomas Linnet

Dato : 15-06-04 19:12

Heysan NG

Jeg har lige købt Toca Race Driver som bliver ved med at crashe til
skrivebordet.

Jeg har :
Geninstalleret spillet og DirectX9.0B
Prøvet med forskellige opløsninger og detaljer.
Opdateret drivere til bundkort og grafikkort

Nogle forslag???

Mit system:
WinXP SP1 med alle opdateringer
Asus A7N8X de luxe
AMD 1700XP @1,99GHz
2*512MB Kingston PC2700
MSI Geforce4 TI42008X-VTD
HD 20GB
120GB SATA HD

Hilsen Tomas
(der gerne snart vil igang.....)

Fra : Per Nielsen

Dato : 15-06-04 19:59

Tomas Linnet wrote:
> [...]
> Geninstalleret spillet og DirectX9.0B
> Prøvet med forskellige opløsninger og detaljer.
> Opdateret drivere til bundkort og grafikkort

Prøv at lade være med at overclocke og se om det hjælper. Nogle gange kan et
overclocket system køre fint, bortset fra et enkelt program eller spil der
ikke kan lide det. Har selv et overclocket system som bare ruller derudaf,
bortset fra et enkelt program, hvor jeg er nødt til at lade være med at
overclocke for at få det til at virke. Det er ikke sikkert at det er dit
problem, men det var noget jeg selv ville undersøge.

Fra : Tomas Linnet

Dato : 15-06-04 21:04

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> overclocke for at få det til at virke. Det er ikke sikkert at det er dit
> problem, men det var noget jeg selv ville undersøge.

Hej Per

Tak for tippet, havde overvejet om det kunne være grunden.
Jeg har testet uden OC, men det virker stadig ikke, dog kørte det længere
tid inden spillet gik ned.

Hilsen Tomas

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-04 23:29

"Tomas Linnet" <tomasane@FJERNESwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> Tak for tippet, havde overvejet om det kunne være grunden.
> Jeg har testet uden OC, men det virker stadig ikke, dog kørte det længere

Det lyder da mest som et varme problem?

Er det det eneste spil det sker for?

> Hilsen Tomas

Lars B

Fra : moon

Dato : 16-06-04 03:50

Måske den nye Patch 1.2 vil hjælpe ?

Fra : Michael C. Andersen

Dato : 16-06-04 13:15

On Wed, 16 Jun 2004 04:49:55 +0200, "moon" <moon@hotmail.dk> wrote:

>Måske den nye Patch 1.2 vil hjælpe ?

Hej

Måske du skulle prøve at køre spillet i "Windows98 combatibel
mode".....det har hjulpet mig en hel del gange

Med venlig hilsen
Michael C. Andersen
never.give.@way.your.email.address.on.usenet
Allways remember: spelling errors is a feature, not a bug

Fra : Ukendt

Dato : 16-06-04 14:15

"Michael C. Andersen" <never.give@way.your.emailaddy> skrev i en meddelelse

> Hej
>
> Måske du skulle prøve at køre spillet i "Windows98 combatibel
> mode".....det har hjulpet mig en hel del gange

Det ville da godt nok være mærkeligt for så nyt et spil!?

> Med venlig hilsen
> Michael C. Andersen

Lars B

Fra : Larsen

Dato : 16-06-04 21:19

> Måske du skulle prøve at køre spillet i "Windows98 combatibel
>
> Det ville da godt nok være mærkeligt for så nyt et spil!?

Ja, og det funker da også perfekt her i XP (dog en noget kraftigere PC) -
ret fedt spil iøvrigt

Larsen

Fra : Ukendt

Dato : 16-06-04 23:25

"Larsen" <not@for.you.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, og det funker da også perfekt her i XP (dog en noget kraftigere PC) -
> ret fedt spil iøvrigt

Har desværre kun prøvet demoen, og det er fedt, men jeg får det forhåbentlig
til X-Box i morgen, hvis posten er hurtig :)

> Larsen

Lars B

Fra : Tomas Linnet

Dato : 16-06-04 21:04

> [...]
> Geninstalleret spillet og DirectX9.0B
> Prøvet med forskellige opløsninger og detaljer.
> Opdateret drivere til bundkort og grafikkort

Hey NG

Tak for hjælpen.
Det viste sig at være min TDC webspeed sikkerhedspakke der var problemet.
Første gang jeg deaktiverede den, kørte spillet perfekt.

-Tomas
Nu med bredt smil