Hjælp med underlig fil
Fra : Jane

Dato : 15-06-04 17:45

Jeg har lige installeret XP på en ny disk, og installerede alle mine
programmer igen, så kørte jeg en gang AD-aware og AD-aware fandt 52 emner,
jeg fjernede dem alle, men når jeg nu starter XP kommer der en pop op som
siger at et program ikke kan starte/køre på grund af en manglende
"EGNSEngine.dll" fil.

Hvad er det for en fil/program ?
Hvad kan jeg gøre, skal jeg installer den manglende dll. fil igen?

Håber der er nogen der kan fortælle hvad jeg bør gøre, på forhånd tak.

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Carl Drud

Dato : 15-06-04 18:09

On Tue, 15 Jun 2004 16:44:58 GMT, Jane wrote:

> [...]
> "EGNSEngine.dll" fil.
>
> Hvad er det for en fil/program ?
> Hvad kan jeg gøre, skal jeg installer den manglende dll. fil igen?

Det ser vist ud til at være noget Gator spyware.

http://groups.google.dk/groups?as_q=EGNSEngine.dll&ie=UTF-8&as_ugroup=Microsoft.*&lr=&hl=da

Carl

Fra : Jane

Dato : 17-06-04 19:52

Carl Drud <carl.drud@myrealbox.com> wrote in

> Det ser vist ud til at være noget Gator spyware.
>
> http://groups.google.dk/groups?as_q=EGNSEngine.dll&ie=UTF-8&as_ugroup=M
> icrosoft.*&lr=&hl=da

Ja, det var det, har fået skittet væk nu. Tah for hjælpen

--
Venlig hilsen
Jane