Problem med referer i web logfiler fra lin~
Fra : Brian Ipsen

Dato : 15-06-04 11:52

Hej!

Jeg har et spørgsmål (jeg kender ikke selv meget til flash)... Når man på
en "normal" html side klikker på et link til en anden side/webserver, vil
der i logfilen på den webserver, som linket peger på, blive logget en
"referer" streng, som fortæller, hvor besøget kommer fra.... Men en bekendt
sidder og laver noget i flash - og der kommer der ingen referer streng på
den server, som linket peger på....
Problemer med flash-komponenten ? Jeg har set nøjagtigt samme problem, hvis
man anvender java og top.location (eller hvad den nu hedder) til at navigere
over på den nye side - i stedet for at lave en <a href="..."> .. Samme
problem ?

/Brian