Små skoler lukkes. PRIVATISER
Fra : Bo Warming

Dato : 15-06-04 09:15

Hvis du sender dine børn i privatskole, så betaler staten til denne 85% af
de lærerudgifter som den ville have betalt hvis du havde sendt dine børn i
kommuneskole
Den bør betale 100% og medtage bygningsomkostninger og pensioner mm.

Da ansvarlige forældre vælger privat frem for muslimdomineret skole, vil det
gøre til privatisering.

Statens undervisning designes efter hvad lærerne kan lide, dvs store skoler
med lærerværelseshygge.Der er mange grunde til at undgå statens skoler når
muligt.

Egentlig burde alle elever, der ikke taler fejlfrit dansk, sendes til fjerne
specialundervisningsinstitutioner a la blinde og døve skoler.

Og det er langtrtidsresultat af skolelukningerne - at muslimbørn skal sidde
i timevis i offentlige transportmidler for at komme i de få fjerne
sammenlagte skoler. Desværre stopper dette ikke folkevandringen.hertil.
Ansvarlige forældre vælger at bo i tætbefolkede byer, hvor deres børn har
kort skolevej.
Livet er for kort til transport-spildtid.
Det er også noget svineri at små hospitaler nedlægges.Også her er
privatisering bl.a. betalte hjemmesygeplejersker en fornuftig løsning.
-------------------------
Kommunerne vil lukke små skoler
Med den nye økonomiaftale i ryggen kan kommunerne for alvor tage fat på at
lægge folkeskoleklasser sammen eller lukke de små skoler.
http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=451458

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Peter Bang

Dato : 15-06-04 15:20

Din indsigt og vision er fantastisk. Jeg fik fortalt at du skider
i syltetøjsglas ind i mellem ... hvorfor, Bo?

Fra : Bo Warming

Dato : 15-06-04 15:36

"Peter Bang (slet ZEMJU)" <peterbang@ZEMJUprivat.dk> wrote in message
> Din indsigt og vision er fantastisk. Jeg fik fortalt at du skider
> i syltetøjsglas ind i mellem ... hvorfor, Bo?

Naturvidenskabelig research er ikke så enkel som du gør det til

Hundeposer er blandt de mange "bolde jeg har i luften".

Hvis du ønsker status quo bevaret til evig tid, og ingen fornyelser, er du
fascistisk hadefuld imod de hundredtusinder af gamle, børn, afvigere,

der kan have gavn af accept af og rutine med
*afvigelser fra træk og slip monstrummet*,
som jo ofte er for langt væk når man ikke er ung og stærk som du.

Svar dog på hvad du IKKE er enig i i trådstart.

Fra : Andropov

Dato : 15-06-04 17:17

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote in message news:<jeyzc.1419

> [...]
> kommuneskole
> Den bør betale 100% og medtage bygningsomkostninger og pensioner mm.

Politikere snakker om max 5 udenlandske børn i hver klasse så de kan
blive spredt.
Hvis privatskoler skal have fuld støtte skal de også tage imod 5
udenlandske børn i hver klasse "noget for noget" som de liberale
plejer at sige.

> Egentlig burde alle elever, der ikke taler fejlfrit dansk, sendes til fjerne
> specialundervisningsinstitutioner a la blinde og døve skoler.

Eller max 5 elever i hver klasse...

> [...]
> kort skolevej.
> Livet er for kort til transport-spildtid.

Hvis livet er for kort til det er det nok bedst at lave rene
muslimskoler så de få danske børn ikke får ødelagt deres undervisning.

Fra : Bo Warming

Dato : 15-06-04 20:14

"Andropov" <andropov@ofir.dk> wrote in message
> [...]
>
> Hvis livet er for kort til det er det nok bedst at lave rene
> muslimskoler så de få danske børn ikke får ødelagt deres undervisning.

Gør statstilskud til privat og offentlig skole ens. Danske børn vil så
samles på privatskolerne.
Blandede kommuneskoler vil altid være noget skidt.

" Den regering, der er stor nok til at give dig alt, hvad du ønsker, er
stor nok til, at tage det hele fra dig" Barry M. Goldwater

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 15-06-04 22:53
Fra : Nic

Dato : 16-06-04 07:00
Fra : Bo Warming

Dato : 16-06-04 08:05

"Nic" <emailxyznifo@fogh.com> wrote in message

> Lige mine ord...

Hovedparten af Hans Hyttels makværk om mig er da MINE ORD

- udsat for citatfusk, out of context.

Kun den om at TV-stationer sku ku ha barbrystede studieværtinder, kan stå
alene,
- ellers er citering ud af sammenhæng sket bedragerisk.

Men det indlæg jeg svarer på (af Nic der nok lyver og ikke hedder Nic) er
langt mere i strid med fundatsen end noget jeg har skrevet.

Hvad har OSS'en med dk.politik at gøre???

Hilsen Bo "Uovertruffen Netikette" Warming

Fra : Nic

Dato : 16-06-04 09:44

> Men det indlæg jeg svarer på (af Nic der nok lyver og ikke hedder Nic) er
Nicolai - vil du have mit nummer også? Jeg har intet at skjule for psykopater som dig.

Tragisk til fælde

Fra : Bo Warming

Dato : 16-06-04 18:41

er
> Nicolai - vil du have mit nummer også? Jeg har intet at skjule for
psykopater som dig.

Du begår samme fejl som forfatteren til OSS om mig - du citerer ud af
sammenhæng, hvorved det bliver uforståeligt.

Hvordan definerer du psykopat? Normalt er det en karakterafvigelse som
medfører voldelighed, løftebrud og lignende asocial adfærd. At debatere på
en måde der gør dig uenig, er ikke psykopati.

Jatak til dit tilbud om telefonnummer. Det er jo blevet billigt at ringe og
det føjer aspekter til nettets rene tekst-kommunikation, og jeg har aldrig
foragt for en meddebattør, uanset hvor uenig jeg er.

Hvad præcis i denne tråd om skoler er du uenig i?

Hilsen Bo Warming tlf 35861000, bo.warming@spamfilter.dk

Fra : Nic

Dato : 17-06-04 11:25

> Jatak til dit tilbud om telefonnummer. Det er jo blevet billigt at ringe og
Altså vil du nu ringe til mig og spilde mere af min tid

De 5 gange 25 sekunder jeg har brugt på dig i forvejen er tabt for altid. Jeg ærger mig.