Hvordan opstår pop-up?
Fra : Jesper

Dato : 14-06-04 22:16

Nogen der kan svare mig på sub, da jeg er ved at skrive et lille projekt om
det, hvordan kommer en pop-up lige pludselig op, og hvem laver dem osv.??

Håber i kan hjælpe mig.

Mvh Jesper

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-06-04 23:11

Jesper wrote:

> Nogen der kan svare mig på sub, da jeg er ved at skrive et lille projekt om
> det, hvordan kommer en pop-up lige pludselig op, og hvem laver dem osv.??

Der kan være forskellige forklaringer på et popop-vindue. De fleste
åbnes ved hjælp af JavaScript på en hjemmeside - du kan evt. søge på
"JavaScript" og "popup" på Google. Andre åbnes af programmer som er
installeret på computeren, det kan for eksempel være de såkaldte
spywareprogrammer, der åbner et popop-vindue med en bilreklame, hvis du
er inde på en hjemmeside om biler. Nogle annoncører/spammere benytter
også programmet Windows Messenger (ikke at forveksle med MSN Messenger)
til at åbne popop-vinduer. Det kan du læse om her:
http://www.lurhq.com/popup_spam.html.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : John

Dato : 17-06-04 23:32

"Jesper" <jesper@buhl.com> skrev i en meddelelse
> [...]
om
> det, hvordan kommer en pop-up lige pludselig op, og hvem laver dem osv.??

Hej Jesper!

Her er lidt hygge-læsning om emnet:
http://www.download.com/spyware-center/2001-2023-0.html?tag=dir

Mvh John