prob med http://mail.tdconline.dk
Fra : quake

Dato : 09-06-04 13:42

ved ikke om det er den rigtige gruppe men prøver
jeg har et problem jeg kan ikke komme ind på http://mail.tdconline.dk den
kommer bare frem med at siden ikke kunne vises. og jeg har logget ind på tdc
så jeg forstår det ikke.

kan godt logge ind på tdc.dk

kører win xp sp1 og outlook express 6

håber der er en der kan hjælpe mig

Quake

Fra : Torben

Dato : 09-06-04 14:14

"quake" <lotusvej@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
den
> kommer bare frem med at siden ikke kunne vises. og jeg har logget ind

Du skulle vel aldrig bruge norton sikkerheds pakke 2003 eller 2004?, så
kan det være derfor.
--
Mvh Torben

Fra : quake

Dato : 09-06-04 14:53

"Torben" <tolemNOSPAM@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> den
> på tdc

> Du skulle vel aldrig bruge norton sikkerheds pakke 2003 eller 2004?, så

jeg har godt nok norton antivirus og firewall installeret men har lige
haft sat en anden pc uden nogen form for antivirus og firewall kun win xp og
det er det samme

Kan det være noget i min router linksys BEFSR41

quake

Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 09-06-04 15:02

On Wed, 9 Jun 2004 15:52:45 +0200, "quake" <lotusvej@mail.dk> wrote:

>Kan det være noget i min router linksys BEFSR41

Prøv at gå udenom routeren, hvis du kan!

Lars

Fra : quake

Dato : 09-06-04 16:23

"Lars Holm Thomsen" <aslaktoke-RE-MO-VE-toke@yahoo.NOTdk> skrev i en
meddelelse news:816ec0hjl0cn46868l2rcmh6pio39tq9nn@4ax.com...

> Prøv at gå udenom routeren, hvis du kan!
>
> Lars

det har jeg lige prøvet men uden held desværre

quake