Kan ikke downloade exe filer
Fra : Janner

Dato : 06-06-04 17:09

Har på mit Xp pro konstateret at jeg pludseligt har problemer når jeg skal
downloade filer fra nettet. Har ingen firewall enabled og kører med
stofanet.Xp er opdateret med alle updates

Tager jeg f.eks. et tilfældigt prg. fra http://www.tucows.com får jeg bare
meldingen kan når jeg trykker på et download link : Kan ikke åbne siden bla
bla prøv igen senere. Konkret kan vi tage eksemplet
http://www.mapistore.com/Outlook/Attachments/Review_00082_index.html hvor
jeg vil hente filen AOsetup.exe ... jeg får bare fejlen om siden ikke kan
åbnes mens jeg på fruens pc på samme opkobling ingen problemer har. Så
problemet må være i min windows ???

Det sjove er at der ingen problemer er ved f.eks. en zip fil eller lignende.

Har prøvet sætte sikkerheds niveau til lavest

Har scannet for virus samt adware med alt hvad jeg lige har kunne finde uden
at få noget som helst

Håber på hjælp, har lige installeret denne win version fra scratch

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 06-06-04 22:24

Janner skrev:

> Har på mit Xp pro konstateret at jeg pludseligt har problemer
> når jeg skal downloade filer fra nettet. Har ingen firewall
> enabled og kører med stofanet.Xp er opdateret med alle updates

Har du prøvet universalmidlet til IE? - tøm midlertidige
internetfiler.

Kig lidt tilbage i gruppen for at se nogle af de problemer det kan
løse.
--
Jens Gyldenkærne Clausen
»Diplomatiet består netop i, at de gamle kommatister kan få lov til

Fra : Janner

Dato : 07-06-04 09:05

> Har du prøvet universalmidlet til IE? - tøm midlertidige
> internetfiler.

Er prøvet uden nogen forbedring, der er ikke andre indlæg der omhandler
problematikken i gruppen desværre

Hygge

Jan