Bookmarks i Mozilla Firefox
Fra : Steen

Dato : 05-06-04 21:09

Hey

Firefox har efterhånden afløst Opera som min fortrukne browser - der er
bare én ting jeg ikke er helt tilfreds med.....bookmarks!

De forskellige undermapper i Bookmarks er ikke listet alfabetisk, og jeg
kan ikke flytte rundt på dem manuelt.

Går jeg ind under 'manage bookmarks' står de fint alfabetisk ordnet, men i
selve Bookmarks menuen ligger de i den rækkefølge de er blevet lagt ind.

Er der noget der har en løsning på dette?

--
Steen

MailMinus2

Fra : Claus U

Dato : 06-06-04 10:19

Hi Steen du skrev:

> Er der noget der har en løsning på dette?

Du har ret - det var da underligt. Men hvis du vælger "View" og
"unsorted" fra "Bookmarks Manager, så kan du selv flytte rundt på dem og
Fox'en husker opstillingen i Browseren.
--
Claus U

Fra : Steen

Dato : 06-06-04 12:49

Claus U <nospam.remove.all.valid@dumbass.dk> wrote in
dk:

> Du har ret - det var da underligt. Men hvis du vælger "View" og
> "unsorted" fra "Bookmarks Manager, så kan du selv flytte rundt på dem og
> Fox'en husker opstillingen i Browseren.
> --

Alletiders...tak for tippet

--