Nogle der kan hjælpe? Webcams
Fra : PerL

Dato : 04-05-01 12:24

Hej

Jeg skal til at lave noget overvågning, med 2 stk. webcams. Havde tænkt på
nogle USB cams som skal optage nye bevægelser (motion sense) men ved ikke
hvilke cams jeg skal benytte de skal kunne optage i en rimelig kvalitet og
gerne selvom det bliver lidt halv mørkt.

Nogle der har nogle ider?

Mvh // PerL

Fra : Hans Pedersen

Dato : 04-05-01 13:52

On Fri, 4 May 2001 13:23:50 +0200, "PerL" <cmd50@ofir.dk> wrote:

>og
>gerne selvom det bliver lidt halv mørkt.

Hvis det er til tyveriovervågning, så kan sådan et par 500 W
byggespots med bevægelsesføler sikkert gøre, at en tyv med tynd mave
skal hjem og skifte underhylere. Og så har du det på cam. Men hvis
det er hjemme i en all-design furniture penthouse, så er det nok ikke
så fikst at have sådan nogen hængene.

Hans Pedersen, Esbjerg
http://h2ns.dk
ICQ#:9178476

Fra : Bangsbo

Dato : 04-05-01 18:59

Hej PerL ....

Du sidder med et problem - for netop lys er et most for et WebCam
jeg sidder selv med to - og om de koster 300 eller 1200 - er det
næsten den samme lysfølsomhed ....

Så efter min mening er WebCam slet ikke din løsning ....

Til Prof arbejde kræves Prof udstyr - På Frederikshavn Havn - har
kontoret et fantastisk anlæg - men det er bestemt ikke et WebCam
til 300 eller 1200 Kr. - de kan se en grå kat i mørke på 500 meters
afstand.-

Du får hvad du betaler for - men noget der er et "most" for WebCams
er efter min erfaring "LYS" - jeg sidder med to stk. og leger ....

Og de er ekstem vanskelige med lys begge to .....

Se dig rigtigt godt for - træerne vokser ikke ind i himlen.-

Med venlig hilsen
Bangsbo

Held & Lykke