mandrake 10 dårlig udskrift
Fra : andy

Dato : 13-06-04 21:55

Da jeg prøvede at instalere nogle programmer kom meldingen dårlig
udskrift. Hvad er det og kan jeg så ikke instalere de programmer?

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 13-06-04 21:57

On Sun, 13 Jun 2004 22:55:03 +0200, andy wrote:

> Da jeg prøvede at instalere nogle programmer kom meldingen dårlig
> udskrift. Hvad er det og kan jeg så ikke instalere de programmer?

Den må du lige forklare _meget_ nærmmere... hvad hvor og hvordan?

Jeg tvivler lidt på den skrev "dårlig udskrift". Hvad er den nøjagtige
fejlbesked?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : andy

Dato : 13-06-04 22:08

Martin Johansen [6000] skrev:

> Den må du lige forklare _meget_ nærmmere... hvad hvor og hvordan?
>
> Jeg tvivler lidt på den skrev "dårlig udskrift". Hvad er den nøjagtige
> fejlbesked?

da jeg vil instalere mplayer skriver den. følgende pakker har dårlige
underskrifter. så kommer de pakker. og den siger til sidst "ønsker du at
forsætte installeringen.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 13-06-04 22:40

On Sun, 13 Jun 2004 23:07:50 +0200, andy wrote:

> da jeg vil instalere mplayer skriver den. følgende pakker har dårlige
> underskrifter. så kommer de pakker. og den siger til sidst "ønsker du at
> forsætte installeringen.

Ahh så vælger du bare, at fortsætte. Ingen problemer der

"Dårlige underskrifter".. uha de danske oversættelser er skønne af og
til

Fra : andy

Dato : 13-06-04 23:01

Martin Johansen [6000] skrev:

> Ahh så vælger du bare, at fortsætte. Ingen problemer der
>
> "Dårlige underskrifter".. uha de danske oversættelser er skønne af og
> til

ja mon ikke, nogen gange ovevejer jeg at gå over til eng vertion.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 14-06-04 07:14

On Mon, 14 Jun 2004 00:00:53 +0200, andy wrote:

> ja mon ikke, nogen gange ovevejer jeg at gå over til eng vertion.

Jeg har alle dage kørt engelsk Linux. Hvorfor? Fordi al hjælp man finder
på nettet er på engelsk og så kan man ligeså godt køre engelsk - det
kommer mere naturligt så.

Jeg prøvede lige kort at køre dansk, men allerede under installationen
knækkede filmen for mig...