Tropico
Fra : Martin Thunø

Dato : 13-06-04 13:53

Hej NG.

Kunne godt tænke mig, at spørge om det er min version af spillet der er
noget galt med? Når jeg vil installere det stopper installprogrammet når den
når til 100% og der bliver den stående. Har haft det kørende i op mod en
time uden at der sker mere og hvis jeg afbryder er der kun blevet lagt en
lille fil på 36Kb i den mappe som jeg installere til. Nogen der har et
guldkorn eller to? Køre med XP.

Mvh
Martin

--
Fjern REMOVEXXX hvis du vil skrive til min mail.

Fra : Mark

Dato : 13-06-04 15:47

Hej

Tropico funker fint på de xp maskiner jeg kender, kan ikke hjælpe, men
konkluderer at det virker under xp.

Mvh
Mark

Fra : Jim

Dato : 13-06-04 17:24

Ville bare lige indskyde at det også kører fint for mig...
Jeg køre ligeledes med XP.

Fra : wilburt

Dato : 14-06-04 06:28

Jag kör också Tropico I & II utan problem med XP.
Det bästa stället att söka hjälp på är

http://dynamic3.gamespy.com/~tropico/cafe/index.php#6

//wilburt

Fra : Martin Thunø

Dato : 14-06-04 18:10

øv øv og atter øv - så må jeg have fat i en ny

Fra : /Ole

Dato : 15-06-04 09:45

> øv øv og atter øv - så må jeg have fat i en ny

Tjaeee, hvis det er en Warez version du har hentet, så findes der jo mange
fakes, og rigtig mange med indbygget virus, så check du hellere for det.

/Ole