Samme størrelse js-knap som input-knapper
Fra : Britt Malka

Dato : 13-06-04 12:09

Goddag

Hvordan kan jeg få disse tre knapper til at blive samme størrelse?

<input type="Submit" name="preview" osv.
<input type="Submit" name="post" osv.
<button onClick="javascript:window.open('osv')" name="Smileys"
type="button"

Lige nu hopper js-knappen i forhold til de andre i Opera, og i MSIE
kan man se, at den er højere.
--
Britt Malka
Tilmeld dig nyhedsbrev og få gratis ebog om html - http://www.tips-og-tricks.com/ebog.html

Fra : Kim Schulz

Dato : 13-06-04 12:20

On Sun, 13 Jun 2004 13:08:50 +0200
Britt Malka <news@foxladi.com> wrote:

> [...]
> type="button"
>
> Lige nu hopper js-knappen i forhold til de andre i Opera, og i MSIE

brug
<input type="button" i stedet for <button type="button"
så bliver den også fanget af dit stylesheet og stylet lige som dine
andre knapper.

--
Kim Schulz | Need a Content Management System for your website? Go
Geek by nature | get Fundanemt at : http://www.fundanemt.com New

Fra : Britt Malka

Dato : 13-06-04 15:31

On Sun, 13 Jun 2004 13:20:21 +0200, Kim Schulz <kim@schulz.dk> wrote:

>brug
><input type="button" i stedet for <button type="button"
>så bliver den også fanget af dit stylesheet og stylet lige som dine
>andre knapper.

Tak for det. Nu forstår jeg både det, og det, Lasse mente.

Og det virker