X starter ikke selv op
Fra : Ivar Madsen

Dato : 13-06-04 10:36

Da jeg installerte Mandrake valgte jeg at den automatisk skal logge på og
starte X op, dette sker ikke længer, jeg skal selv logge på, og køre
startx.

Hvad kan der være sket?
Hvad gør jeg for at få den til det igen?

Jeg kunne sikkert installere Mandrake oven på igen, men det er så
besværligt, det må være noget letter,,,

--
Med venlig hilsen Ivar Madsen
http://milli.dk/webupdate/ nu i version 0.3.3 nogle sider meldtes konstant

Fra : Magnus Pedersen

Dato : 13-06-04 17:09

Ivar Madsen wrote:
> [...]
>
> Hvad kan der være sket?
> Hvad gør jeg for at få den til det igen?
>
> Jeg kunne sikkert installere Mandrake oven på igen, men det er så

Efter du har logget ind og lavet startx så skal du ind i Mandrake
Comntrol Center, der vælger du boot og under autologin sætter du
hakker i de passende bokse.

--
Magnus Pedersen
No trees were killed in the sending of this message.