Kombi-vogne
Fra : Kasper

Dato : 13-06-04 09:43

Hej I hjælpsomme brugere

Har I positive/negative erfaringer med kombivogne - altså kombineret
barne- og klapvogn

På forhånd tak

Kasper og Louise

Fra : Peter Pater

Dato : 13-06-04 16:08

"Kasper" <kasper@ejlertsen.net> wrote in message
> Har I positive/negative erfaringer med kombivogne - altså kombineret
> barne- og klapvogn

Vi har kigget lidt rundt, og har set på en brugt kombivogn, men har
besluttet ikke at købe kombi. Den vi så på var 10 cm kortere end en alm
barnevogn, den var lidt vakkelvorn, når den skulle stilles om til barnevogn,
og hovedenden af vognen var ikke helt plan. Desuden var den ikke særlig godt
isoleret, og derfor svær at bruge som "udesovevogn" om vinteren. Nogle
bekendte har en kombivogn, men de købte ret hurtigt en alm vogn, og bruger
nu kun kombien som klapvogn.
Så vi kan ik umiddelbart anbefale en kombivogn.
Anders

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 13-06-04 16:23

Kasper wrote:

> Har I positive/negative erfaringer med kombivogne - altså kombineret
> barne- og klapvogn

Vi syntes de havde for små liggemål.

Køb hellere en god brugt barnevogn og brug i stedet pengene på en super
klapvogn når grønærten når den alder

Den brugte gode barnevogn kan typisk sælges igen med minimalt tab .-)

--
Peter Thomas Fischer, System Administrator
http://www.fischer.as & http://www.humlebæk.dk

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 21-06-04 21:15

Kasper wrote:

> Har I positive/negative erfaringer med kombivogne - altså kombineret
> barne- og klapvogn

Folk er generelt glade for det de har. Vi købte en kanon kombivogn som vi
har været meget glade for. I forhold til traditionelle barnevogne er den
meget tærren-gående og kool at køre med. Personligt synes jeg det er meget
federe at køre kombi end Odder eller anden barnevogns-skrummel.

Eneste minus ved den er, at datteren nu er så stor at den er for lille til
at hun sover rigtig godt i den (i starten sov hun perfekt i dens
medfølgende lift). Det problem er nu løst ved at hun har fået en gammel
spand af en banevogn nede i gården til at sove i. Den kostede 45 kr og
løser fint opgaven som udendørs seng. Og på den måde har vi så stadig den
fede kombi-vogn i klapvogn-mode, og er stadig seje og tærrengående og
kool'e at se på, når vi triller ned og fodrer ænder.

-j

--
Roskilde University, Denmark.
Department of Technology and Social Science.

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 21-06-04 21:58

Kasper <kasper@ejlertsen.net> writes:

> [...]

Vi købte en kanon kombivogn som vi har været meget glade for. I
forhold til traditionelle barnevogne er den meget tærren-gående og
robust og kool at køre med. Personligt synes jeg det er meget federe
at køre kombi end Odder eller anden barnevogns-skrummel - og så er den
kompakt og kan komme rundt overalt.