Ny server, og problemer med SSI
Fra : Casper Bang

Dato : 12-06-04 17:08

Hej,

Jeg har fået sat en ny server op, men har et par problemer med at få SSI til
at virke som på min windows 2000 server. Den nye er 2003.

Problemet er at den gamle opsætning tillod at en include var for eksempel
.../minfil.asp hvilket den nye giver følgende fejl ved:

Disallowed Parent Path

/myweb/myfile.asp, line 3

The Include file '../myinclude.asp' cannot contain '..' to indicate the
parent directory. error '8000d001'

kan i hjælpe mig med at sætte min nye server op til at tillade dette, eller
bliver jeg simpelt hen nødt til at ændre i mine websider? Ville være lidt
surt at skulle ændre i 100+ sider for at ændre dette; det rare ved SSI er jo
netop at en lille ændring ikke skal gøre det nødvendigt med ændringer i en
stor mængde filer :(

Håber i kan hjælpe mig.
På forhånd tak
~Casper Bang

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 12-06-04 20:31

Casper Bang skrev:

> Problemet er at den gamle opsætning tillod at en include var
> for eksempel ../minfil.asp hvilket den nye giver følgende fejl
> ved:
>
> Disallowed Parent Path

Google er din ven:

<http://www.google.dk/search?q=Disallowed+Parent+Path&btnI=I%27m+Feeling+Lucky>
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Casper Bang

Dato : 13-06-04 10:49

> Google er din ven:

<http://www.google.dk/search?q=Disallowed+Parent+Path&btnI=I%27m+Feeling+Luc
ky>

Perfekt, tak skal du have :) Det virker nu.