Helium
Fra : Morten Nørgaard

Dato : 12-06-04 10:41

Hejsa,

hvor mon jeg køber helium til at pumpe mine balloner op? Jeg skal såmænd
bare brug til 10-20 stykker, så håber at der er nogen der mon ved hvor jeg
kan købe en lille spray eller lign. til en 50'er...

Tak for input,

Morten

Morten Nørgaard
2000 Frederiksberg

Visit www.damage.dk

Fra : Jens Petersen

Dato : 12-06-04 10:54

Morten Nørgaard wrote:

> hvor mon jeg køber helium til at pumpe mine balloner op? Jeg skal såmænd
> bare brug til 10-20 stykker, så håber at der er nogen der mon ved hvor jeg
> kan købe en lille spray eller lign. til en 50'er...

Tast 'helium' i søgefeltet på Google og klik på 'Søg'.

--
Jens OZ2JP callto://jensep

Amazing how mad some people get when someone makes them think.

Fra : Morten Nørgaard

Dato : 12-06-04 12:09

> Tast 'helium' i søgefeltet på Google og klik på 'Søg'.

Åh, jeg har såmænd søgt hos Harald Nyborg og Silvan og diverse steder. Jeg
har såmænd intet problem med at søge, forstår du nok, men heller ikke et
problem med at bede andre om hjælp og gode råd - hvad jeg har forstået at
denne nyhedsgruppe er til for. Det finder du nok forståelse for, går jeg ud
fra.

/Morten

Fra : Jens Petersen

Dato : 12-06-04 13:28

Morten Nørgaard wrote:

> [...]
> denne nyhedsgruppe er til for. Det finder du nok forståelse for, går jeg ud

De to første link jeg får når jeg søger med Google er forhandlere af
festballoner og den ene sælger helium i 'løs vægt'.

Det er da udemærket at spørge i en nyhedsgruppe, men hvis man kan finde
svaret ved en hurtig søgning er det da nemmere.

Og hvis man allerede har søgt men ikke fundet noget, så er det da en god
ide at fortælle hvad man har prøvet.

--
Jens OZ2JP callto://jensep

After this, nothing will shock me.

Fra : Morten Nørgaard

Dato : 12-06-04 14:28

Jeg

> De to første link jeg får når jeg søger med Google er forhandlere af
> festballoner og den ene sælger helium i 'løs vægt'.

Okay, så er jeg med. Jeg troede at dit indlæg var en ironisk hentydning - og
regnede med at jeg ville finde en masse tekniske forklaringer på hvad
grundstoffet bestod i, etc.

> [...]
> svaret ved en hurtig søgning er det da nemmere.

> Og hvis man allerede har søgt men ikke fundet noget, så er det da en god

Jamen helt sikkert. Så tak til dig.

/Morten

Fra : Jens Petersen

Dato : 12-06-04 16:17

Morten Nørgaard wrote:

> Jamen helt sikkert. Så tak til dig.

Og hvis du får noget til overs kan i jo lege smølfer med resten
http://www.netprofessor.dk/artikler.asp?id=1337

--
Jens OZ2JP callto://jensep

Tip of the day: Never fry bacon when you're naked!