|
| Dages joke - Tiscali Fra : Nic |
Dato : 12-06-04 10:10 |
| | |
Rudi Stegen (12-06-2004)
| Kommentar Fra : Rudi Stegen |
Dato : 12-06-04 11:39 |
| | |
Søren Andersen (12-06-2004)
| Kommentar Fra : Søren Andersen |
Dato : 12-06-04 11:43 |
|
"Rudi Stegen" <newsnospam@stegen.dk> wrote in message
news:Xns9506809BB7209RudiStegen@katie.ellegaard.dk...
> Hej Nic, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:
>
> > http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=24070
> >
> > Jeg er rystet.
>
> Du mener vel imponeret?
Jeg tror nu nok han mener rystet ! ... jeg havde samme fornemmelse da jeg
læste det !?
| |
Nic (12-06-2004)
| Kommentar Fra : Nic |
Dato : 12-06-04 13:05 |
|
> > Jeg er rystet.
>
> Du mener vel imponeret?
Om de ender med gratis adsl ville jeg ikke være imponeret. 4 år hos dem - 10+ fejlregninger, 20+ gange vente i halve timer
til 2kr/min.
Aldrig mere italiensk.
| |
Rudi Stegen (12-06-2004)
| Kommentar Fra : Rudi Stegen |
Dato : 12-06-04 13:34 |
|
Hej Nic, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:
>> > Jeg er rystet.
>>
>> Du mener vel imponeret?
>
> Om de ender med gratis adsl ville jeg ikke være imponeret. 4 år
> hos dem - 10+ fejlregninger, 20+ gange vente i halve timer til
> 2kr/min.
Hvad har det med sagen at gøre?
Nu er det ganske vist hverken det velinformerede eller velinformerende,
der præger Computerworlds artikler. Men de har trods alt i denne et
link, så man har mulighed for at hitte rede i, hvad det egentlig drejer
sig om.
--
Hygge fra Århus - Rudi
| |
Ivar Madsen (13-06-2004)
| Kommentar Fra : Ivar Madsen |
Dato : 13-06-04 09:19 |
|
Rudi Stegen skrev:
>> Om de ender med gratis adsl ville jeg ikke være imponeret. 4 år
>> hos dem - 10+ fejlregninger, 20+ gange vente i halve timer til
>> 2kr/min.
> Hvad har det med sagen at gøre?
Man siger i servicebranchen at der skal *ti* gode oplevelser til at opveje
*en* dårlig. Det vil komme til at tage lang tid inden det evt. lykkes
Tiscali at fjerne deres dårlige ry og omdømme.
--
Med venlig hilsen Ivar Madsen
--------------------------------------------------------------------------------
http://milli.dk/webupdate/ nu i version 0.3.3 nogle sider meldtes konstant
opdateret, dette er fixet, båndbredebegrænsningen er desvære fjernet igen.
| |
Nic (13-06-2004)
| Kommentar Fra : Nic |
Dato : 13-06-04 11:12 |
|
> Man siger i servicebranchen at der skal *ti* gode oplevelser til at opveje
> *en* dårlig. Det vil komme til at tage lang tid inden det evt. lykkes
> Tiscali at fjerne deres dårlige ry og omdømme.
Vi snakker mange år.
| |
Rudi Stegen (13-06-2004)
| Kommentar Fra : Rudi Stegen |
Dato : 13-06-04 15:32 |
|
Hej Ivar Madsen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:
>>> Om de ender med gratis adsl ville jeg ikke være imponeret. 4 år
>>> hos dem - 10+ fejlregninger, 20+ gange vente i halve timer til
>>> 2kr/min.
>> Hvad har det med sagen at gøre?
> Man siger i servicebranchen at der skal *ti* gode oplevelser til
> at opveje *en* dårlig.
Og ingen tvivl om at talemåden/tommelfingerreglen holder vand. Men det
er heller i dét, jeg på nogen måde anfægter.
Nic er "rystet" over, at Tiscali mht. kundeservice lå bedst i en
undersøgelse. Computerworld havde et link til firmaet, og følger man
dette, kan man se de overordnede linjer og metoder for undersøgelsen,
inkl. den er foretaget i en periode her i foråret.
Med Nics oplystede dårlige erfaringer fra lange tider tid inden da
kunne jeg derfor forstå, hvis han var blevet imponeret, evt. overrasket
eller... etc. Men nej, han blev eksplicit "rystet".
Og grunden til hans rystelser var altså, at... (se det citerede
fra ham allerøverst).
Og det minder altså for mig om 'goddaw mand økseskaft', blottet for
mening, logik og sammenhæng.
--
Hygge fra Århus - Rudi
| |
Karsten Andersen (13-06-2004)
| Kommentar Fra : Karsten Andersen |
Dato : 13-06-04 16:34 |
|
Sat, 12 Jun 2004 12:38:33 +0200, skrev Rudi Stegen, på 10 linier, i
<Xns9506809BB7209RudiStegen@katie.ellegaard.dk>, :
>Hej Nic, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:
>
>> http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=24070
>>
>> Jeg er rystet.
>
>Du mener vel imponeret?
Ført den dag jeg ikke høre de sender fejlaktige regninger ud... eller
truer deres ældste kunder med fogden.. har stadigt mit brev i gemmeren
--
Med venlig hilsen
Karsten
Horsens
| |
Rudi Stegen (13-06-2004)
| Kommentar Fra : Rudi Stegen |
Dato : 13-06-04 17:07 |
|
Hej Karsten Andersen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:
> eller truer deres ældste kunder med fogden..
Blev du sat ud?
.....
> Karsten
> Horsens
Hvorfor er du flyttet derned?
Husk at giv min søn, datter og din kone et kram fra mig.
FUT dk.snak.off-topic
--
Hygge fra Århus - Rudi
| |
Ukendt (12-06-2004)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 12-06-04 12:09 |
|
"Nic" <emailxyznifo@fogh.com> skrev i en meddelelse
news:40cac855$0$159$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=24070
>
> Jeg er rystet.
>
> --
>
> Nic
>
> (remove all xyz from email address to reply)
>
>
Det må vist være en ægte Berlusconi?
--
Med venlig hilsen
Karsten H. Jensen
| |
Theis M. Mønsted (12-06-2004)
| Kommentar Fra : Theis M. Mønsted |
Dato : 12-06-04 16:13 |
|
KHJ wrote:
> Det må vist være en ægte Berlusconi?
Det må du vist hellere lige uddybe.
--
Theis M. Mønsted
| |
Ukendt (13-06-2004)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 13-06-04 09:07 |
|
"Theis M. Mønsted" <inthenews@tmm.dk> skrev i en meddelelse
news:slrnccm717.o5b.inthenews@homer.tmm.dk...
> KHJ wrote:
>
> > Det må vist være en ægte Berlusconi?
>
> Det må du vist hellere lige uddybe.
>
> --
> Theis M. Mønsted
Medie-taikunen i det nordlige Italien - tror du ikke, at tekster der ind i
mellem manipuleres? Hvor tror du, de fleste stemmer på ham til
presidentvalget var at finde?
Nå, det var ikke lige ham, vi skal diskutere.
--
Med venlig hilsen
Karsten H. Jensen
| |
Theis M. Mønsted (13-06-2004)
| Kommentar Fra : Theis M. Mønsted |
Dato : 13-06-04 12:07 |
|
KHJ wrote:
> "Theis M. Mønsted" <inthenews@tmm.dk> skrev i en meddelelse
> news:slrnccm717.o5b.inthenews@homer.tmm.dk...
>> KHJ wrote:
>>
>> > Det må vist være en ægte Berlusconi?
>>
>> Det må du vist hellere lige uddybe.
>>
>> --
>> Theis M. Mønsted
>
> Medie-taikunen i det nordlige Italien - tror du ikke, at tekster der ind i
> mellem manipuleres? Hvor tror du, de fleste stemmer på ham til
> presidentvalget var at finde?
Det var ikke lige det jeg mente. Jeg synes det er en mærkelig
sammenligning at komme med - jeg kan ikke se sammenhængen mellem en
italiansk fascist, og det faktum at Tiscali har vundet en undersøgelse,
og at det efterfølgende publiceres i et dansk blad.
> Nå, det var ikke lige ham, vi skal diskutere.
Det synes jeg da næsten vi er nødt til - jeg bryder mig i hvert fald
ikke om din sammenligning.
--
Mvh.
Theis M. Mønsted
| |
Ukendt (13-06-2004)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 13-06-04 20:26 |
|
"Theis M. Mønsted" <inthenews@tmm.dk> skrev i en meddelelse
news:slrnccod0b.qqd.inthenews@homer.tmm.dk...
> KHJ wrote:
>> > Nå, det var ikke lige ham, vi skal diskutere.
>
> Det synes jeg da næsten vi er nødt til - jeg bryder mig i hvert fald
> ikke om din sammenligning.
>
> --
> Mvh.
> Theis M. Mønsted
Det er OT i dette forum.
--
Med venlig hilsen
Karsten H. Jensen
| |
Michael Friis (13-06-2004)
| Kommentar Fra : Michael Friis |
Dato : 13-06-04 01:06 |
|
Hold da k***. Det må jeg nok sige. Tillykke, med endelig, efter 5-6 år, at
have fået styr på det.
Jeg har haft Tiscali, og skiftede til Cybercity, netop på grund af den
elendige kundeservice.
Jeg er MEGET glad for CC, og deres meget hurtige og gode kundeservice.
| |
SoftMan Brian (15-06-2004)
| Kommentar Fra : SoftMan Brian |
Dato : 15-06-04 15:30 |
|
"Nic" <emailxyznifo@fogh.com> wrote in message
news:40cac855$0$159$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=24070
>
> Jeg er rystet.
Citat: "Serge Lupas lægger ikke skjul på, at Tiscali har måttet investere i
sin kundeservice for at rette op på landets mest elendige ry."
investere i et nyt CRM system fra teleperformence måske?
| |
|
|