Vådrumsmembran i sommerhus?
Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 11-06-04 20:02

Jeg skal renovere et badeværelse i et ældre sommerhus - væggene er
gips, loftet cigarkasse-træ og gulvet støbt beton. Jeg vil gerne
beklæde gulvet med fliser og vægge+loft med væv. Er der i den
forbindelse krav om vådrumssikring ligesom ved helårsboliger (der er
ingen sikring i forvejen?

KS

Fra : Thomas Jensen

Dato : 11-06-04 22:13

ja, bygningsreglementet gælder også sommerhuse.

Fra : Anita

Dato : 12-06-04 10:52

> [...]
> beklæde gulvet med fliser og vægge+loft med væv. Er der i den
> forbindelse krav om vådrumssikring ligesom ved helårsboliger (der er

Gå i Bauhaus hvis du har mulighed for det. Vi har i hvert fald fået fin
rådgivning om reglement og materialer der. Vi er selv i fuld gang med at
fixe baderummet i sommerhuset.

Venligst Anita