Vertikal scroll ved overflow
Fra : Jesper Holm

Dato : 11-06-04 18:26

Hej.

Jeg bruger pt. CSS-syntaksen "overflow: auto;" på min div men vil
gerne have den vertikale scroll til _altid_ at være synlig, også
selvom div'en ikke er helt "fyldt ud".

Hvordan retter jeg:

div {
overflow: auto;
}

så y-scroll altid er synlig på div'en?

Super mange tak for alle svar.

Med venlig hilsen
Jesper Holm

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-06-04 18:51

Jesper Holm skrev:

>så y-scroll altid er synlig på div'en?

Såfremt du vil acceptere ikke valid css og at det kun virker i
IE, så kan du bruge

overflow-y: scroll
--
Knud

Fra : Jesper Holm

Dato : 11-06-04 22:26

> Såfremt du vil acceptere ikke valid css og at det kun virker i
> IE, så kan du bruge
>
> overflow-y: scroll

Tak for dit svar.

Jeg vil gerne sikre mig en ting, inden jeg benytter overflow, da
jeg ønsker siden selvfølgelig skal validere:

Er "overflow: auto" valid med CSS?

På forhånd tak.

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 11-06-04 23:11

Jesper Holm wrote:

> Jeg vil gerne sikre mig en ting, inden jeg benytter overflow, da
> jeg ønsker siden selvfølgelig skal validere:
>
> Er "overflow: auto" valid med CSS?

Ja.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 11-06-04 23:22

Jesper Holm wrote:

> Jeg vil gerne sikre mig en ting, inden jeg benytter overflow, da
> jeg ønsker siden selvfølgelig skal validere:
>
> Er "overflow: auto" valid med CSS?

Kig på http://www.w3schools.com/css/pr_pos_overflow.asp

Mvh
Tonni

Fra : Lobais

Dato : 12-06-04 09:39

Fri, 11 Jun 2004 21:25:47 +0000. skrev Jesper Holm:

> Er "overflow: auto" valid med CSS?
Ja da, men måske kun med nr 2.

Fra : Jesper Holm

Dato : 12-06-04 11:51

Tak til jer alle for jeres venlige svar.

God weekend.