Tjek andre vinduer fra taskbaren...
Fra : sunsite.dk

Dato : 10-06-04 13:08

hejsa!

problematikken er følgende:

Fra en visual basic applikation vil jeg åbne en browser til en webside.. det
fungere også fint nok... Fra et andet sted i visual basic applikation vil
jeg åbne en browser til en anden webside.....

hver gang jeg kikker på en bestemt knap fra min visual basic applikation og
vil åbne et nyt browser vindue, skal jeg checke på om siden findes i min
taskbar, altså om websiden er åben i forvejen. Såfremt den er det skal den
enten sætte focus på denne side eller genkalde den. Hvis den ikke er åben i
forvejen, skal et nyt browser vindue selvfølgelig åbnes...

Er der nogen mulighed for dette? hvordan løses det bedst?

jeg ønsker dermed at undgå at der er 5 broswer vinduer åben med det samme
ind, og dermed forvirre brugeren endnu mere..

mvh Jan Tovgaard

p.s. håber på masser af svar.