ASP og #echo dur ikke sammen?
Fra : tatsudoshi

Dato : 10-06-04 12:56

Jeg har lige et ? mere..

Min index er i ASP format og i den #includer jeg en .html fil.
I den .html fil , har jeg en #echo linje:

<!-- #echo var="DATE_GMT" -->

men efter jeg har ombøbt min index fra en .shtml til en ASP
virker det ikke. I tutorialen for SSI står der ellers at det dur
i alle ServerSide formater, så som .shtml, ASP eller PHP. Men det
gør det altså ikke.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kasper Katzmann

Dato : 10-06-04 13:05

....og så var det jo at tatsudoshi sagde:
> [...]
> virker det ikke. I tutorialen for SSI står der ellers at det dur
> i alle ServerSide formater, så som .shtml, ASP eller PHP. Men det

Har du kigget her:
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/iissdk/iis/ref_ssi_echo.asp

Det kan være den side kan hjælpe.

Kasper Katzmann