Worddokument ændres til .jpg-fil
Fra : Mogens Larsen

Dato : 10-06-04 11:05

Hej!

Jeg har skrevet et brev i Word. Det består af alm. tekst og der er indsat et
enkelt billede (.jpg)

Jeg vil gerne gemme hele dokumentet som et billede, altså en .jpg fil.

Min eneste løsning hidtil har været, at udskrive dokumentet og derefter
scanne til .jpg

Men det må kunne gøres nemmere. Kan nogen hjælpe?

Mogens

Svar helst her i gruppen

Fra : Jan Kronsell

Dato : 10-06-04 12:18

"Mogens Larsen" <mlnospam@tiscali.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> scanne til .jpg
>
> Men det må kunne gøres nemmere. Kan nogen hjælpe?

Marker hele dokumentet, billed og det hele. Kopier. Start et
billedbehandlinsprogram der kan gemme i PDF, fx Paint. Sæt det helle ind og
gem som PDF.

Jan

Fra : Jan Kronsell

Dato : 10-06-04 12:20

> [...]
> >
> Marker hele dokumentet, billed og det hele. Kopier. Start et
> billedbehandlinsprogram der kan gemme i PDF, fx Paint. Sæt det helle ind

PDF skal selvfølgelig være jpg.

Jan