Freeware program til swf
Fra : Nederbasse

Dato : 10-06-04 07:51

Hej

Jeg havde engang et gratis program til at lave 3D swf filer eller man kunne
lave noget 3D og eksportere det som swf.

Er der nogen der kender dette program ?

Lars

Fra : Simon Justesen

Dato : 11-06-04 09:51

"Nederbasse" <laneNOSPAM@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kunne
> lave noget 3D og eksportere det som swf.

Kender ikke noget freeware-program, men der findes Swift 3D, som er ganske
udemærket
Det er ikke så dyrt, mener jeg :)

Med venlig hilsen
Simon Justesen

Fra : Nederbasse

Dato : 11-06-04 10:52

"Simon Justesen" <simon@NOSPAM!formprint.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
| kunne

| Kender ikke noget freeware-program, men der findes Swift 3D, som er ganske

Det kunne godt være Swift som jeg er sikker på jeg har haft i en freeware
version for lang tid siden, men jeg mener at have haft et andet program det
netop kunne lave nogle simple tegninger i 3D som kunne gemmes som swf
animationer.
Lars