Duer...
Fra : Carsten Hjorth

Dato : 09-06-04 21:18

Hej!

Hvordan får jeg jaget duerne væk fra min have?? Mindes at have læst noget om
en plastik ugle??

/Carsten

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 10-06-04 02:41

"Carsten Hjorth" <carstenhjorth@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!
>
> Hvordan får jeg jaget duerne væk fra min have?? Mindes at have læst noget
> [...]
Den virker, men skræmmer altså også de små fugle væk...
Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
This mail was scanned by Norton Antivirus 2003®

Fra : Abildgaard 3140

Dato : 10-06-04 09:45

scripsit "Carsten Hjorth"

> Hvordan får jeg jaget duerne væk fra min have?? Mindes at have læst noget
om
> en plastik ugle??

Mindes at forfatteren Bukowski, der arbejdede på et posthus, blev så
morderlig træt af de kurrende apostle udenfor i gården, at han for at
statuere et eksempel fangede en af duerne og rev tæerne af den og smed den
op på taget til de andre . . .

--

¸.·´¯)
)><((((º> ´\

Fra : Ukendt

Dato : 10-06-04 09:55

On Thu, 10 Jun 2004 10:45:08 +0200, "Abildgaard 3140"
<pialykke@fjernmigget2net.dk> wrote:

>Bukowski

Eller et af hans "berømte" citater:

"It's like a bug high on the wall. You wait for it to come to you.
When it gets close enough you reach out, slap out and kill it. Or if
you like it's looks, you make a pet out of it."

Så fang da alle duerne og brug dem som kæledyr

/Brian
--
http://www.brinch.it - Life of Brian
Hent Webgallery V3 her.

Fra : Abildgaard 3140

Dato : 10-06-04 11:46

scripsit "Brian B. Christensen" <b r i a n s n a b e l a b r i n c h d o t i

HÆH!

;D Torben

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 12-06-04 13:29

I news:40c77067$0$202$ba624c82@nntp04.dk.telia.net <Carsten Hjorth>
<carstenhjorth@yahoo.dk> skrev:

> Hej!
>
> Hvordan får jeg jaget duerne væk fra min have?? Mindes at have læst
> noget om en plastik ugle??
>
> /Carsten

Hvad er der nu i vejen med duer?

Hvad bliver det næste der skal ud? Skader? Stære? Gråspurve? Svaler?

mødes med en gunstig lejlighed....

Fra : Carsten Hjorth

Dato : 13-06-04 22:31

"Carsten Finn Rasmussen" <cfr@c.invalid> skrev i en meddelelse
> I news:40c77067$0$202$ba624c82@nntp04.dk.telia.net <Carsten Hjorth>

> Hvad er der nu i vejen med duer?
>
> Hvad bliver det næste der skal ud? Skader? Stære? Gråspurve? Svaler?

Øhh er det bare mig der ikke forstår din humor???
De skider hele min have til, ellers er det da et dejligt dyr, du er måske
interesseret i at afhente de 8-10 stykker der er her???

/Carsten

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 14-06-04 11:28

I news:40ccc788$0$173$ba624c82@nntp04.dk.telia.net <Carsten Hjorth>

> Øhh er det bare mig der ikke forstår din humor???
> De skider hele min have til, ellers er det da et dejligt dyr, du er
> måske interesseret i at afhente de 8-10 stykker der er her???

Ok ok, jeg var ikke klar over at du ligefrem havde et dueslag ;)
Har de rede på din grund? Så var det måske der man skulle 'angribe'.
Da jeg som ung var i 'gårdejerlære', var dueunger en meget populær spise
:)

Hvis det drejer sig om 'gæsteduer', jeg har selv 2-3 par, kunne en
løsning være, at lokke dem til at sætte sig på steder, hvor klatteriet
ikke gør så meget. Fjerne siddemuligheder over tag og terrasse og måske
etablere nogle nye.

Ligefrem afhente dine duer vil jeg ikke, jeg tror ikke at de bliver her.
Men kan du forklare dem vejen, er de da velkomne til at kigge forbi :)

mødes med en gunstig lejlighed....