Godt gør-det-næsten-selv legehus
Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 09-06-04 21:02

Jeg er på udkig efter et godt legehus.
Det må gerne skulle males og piftes op - bare de grundlæggende elementer er
der og huset i øvrigt er godt og rimeligt nemt at få samlet.

Silvan sælger et
http://www.silvan.dk/silvan/d947pic.nsf/pic/Legehus02_150x113/$FILE/Legehus02_150x113.jpg

Bauhas har et, der er lidt dyrere
http://www.bauhaus.dk/data/flyer/6/DKp06BAU24.pdf

Har nogen af jer erfaringer med nogen af disse to legehuse eller andre? Er
de til at samle? Er de holdbare? Skal der ofres meget (eksemplvis til maling
og måske andet?) før de er brugbare og holdbare?

jeg går ud fra, at det under alle omstændigheder er billigere (måske ikke så
sjovt, men) at købte et halvfærdigt samlesæt frem for at gøre det selv fra
bunden. Vi orker ikke gøre det fra bunden selv, for der går for lang tid,
før vi har tid til det. Det må helst ikke tage mere end en dag at samle det.

Mvh. Lisbeth

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 10-06-04 21:32

Lisbeth Jacobsen wrote:
> Jeg er på udkig efter et godt legehus.

Når jeg er færdig med mit stakit/hegn, så vil jeg også til at kigge efter
legehus til datteren
Så jeg vil lige smugkigge på din tråd, og hvis jeg falder over noget godt,
så siger jeg til

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : Lars Raaby

Dato : 11-06-04 08:06

Lisbeth Jacobsen skrev bl.a.:
> Jeg er på udkig efter et godt legehus.
> Det må gerne skulle males og piftes op - bare de grundlæggende
> elementer er der og huset i øvrigt er godt og rimeligt nemt at
> få samlet.

Jeg ved ikke hvor i bor men i nærheden af Bjerringbro er der en
som laver legehuse. Prisen er fra 1500 - 2300 kr. Den dyre model
ligner den fra Bamses billedbog. Husene er samlet.

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 11-06-04 08:38

"Lars Raaby" <No_Antivirus@raaby.indvalid> skrev i en meddelelse

> Jeg ved ikke hvor i bor men i nærheden af Bjerringbro er der en
> som laver legehuse. Prisen er fra 1500 - 2300 kr. Den dyre model
> ligner den fra Bamses billedbog. Husene er samlet.

Det lyder da rigtig spændende. Ved du mere? Det bliver næppe nemt at finde
manden uden flere oplysninger

Mvh. Lisbeth

Fra : Lars Raaby

Dato : 11-06-04 19:59

Lisbeth Jacobsen skrev bl.a.:
> [...]
>
> Det lyder da rigtig spændende. Ved du mere? Det bliver næppe
> nemt at finde manden uden flere oplysninger

er sendt på mail

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng

Fra : Vibeke & Michael

Dato : 14-06-04 10:13

Hej Ng.

> er sendt på mail

Kunne du ikke sende den til mig også da jeg også er ret interesseret.

På forhånd tak.

Mvh

Michael

Fra : hedegaard

Dato : 16-06-04 09:59

"> > Det lyder da rigtig spændende. Ved du mere? Det bliver næppe

> er sendt på mail

Jeg vil da også gerne høre hvor man kan købe et Bamse-legehus
Tina

Fra : Morten Thor

Dato : 16-06-04 13:30

Kan jeg ikke også få oplysningerne på min mail?

Tina Hansen

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 11-06-04 20:08

På siden: http://web.sonofon.dk/frede-plesner/

Er der en udmærket byggevejledning - gå ind under "Bygning" - "Børn" -
"Legehus" - det ser ganske velgennemført og letforståeligt ud.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 14-06-04 08:00

"Lisbeth Jacobsen" <KLIP_VÆK_lisbeth_jacobsen@hotmail.com> wrote in message
> [...]

> bunden. Vi orker ikke gøre det fra bunden selv, for der går for lang tid,
> før vi har tid til det. Det må helst ikke tage mere end en dag at samle

Dette tager længere tid, men er tilgengæld også meget flot:

http://www.goerdetselv.dk/Shared/bildbank/dk-pdf/DKGDS041988_Legehus.pdf

--
mvh/rg. Christian
If it isn't broken, don't "fix" it --