Doom3?
Fra : Per Nielsen

Dato : 09-06-04 13:51

Hvad er det sidste nye vedr. releasedato for Doom3? Sidste gang jeg læste
noget om det blev 14. juni nævnt (i år altså). Det kan man vist ikke rigtigt
regne med, er det stadig noget med "when it's done"?

---

Fra : Poul Johannsen

Dato : 09-06-04 15:06

Hej

> [...]
rigtigt
> regne med, er det stadig noget med "when it's done"?

I følge www.coolshop.dk skulle spillet kommer den 8 oktober. Glæder mig
meget til spillet kommer.

Mvh Poul

Fra : Per Nielsen

Dato : 09-06-04 15:22

Poul Johannsen wrote:
> I følge www.coolshop.dk skulle spillet kommer den 8 oktober. Glæder
> mig meget til spillet kommer.

Me too. Men det med datoer kan man åbenbart overhovedet ikke regne med mere.
Fremover ignorerer jeg alt som ikke melder "gone gold". Og det gælder såmænd
alle spil. At forskellige firmaer herhjemme skilter med datoer for at lokke
en til at blive opskrevet (de skal jo tjene penge), giver jeg ikke længere
en dyt for.

---

Fra : Søren

Dato : 09-06-04 15:17

Per Nielsen wrote:
> Hvad er det sidste nye vedr. releasedato for Doom3? Sidste gang jeg
> læste noget om det blev 14. juni nævnt (i år altså). Det kan man vist
> ikke rigtigt regne med, er det stadig noget med "when it's done"?

Betafon.dk siger 10. oktober og de har som regel godt styr på det med
release dates.

/Søren

Fra : Per Nielsen

Dato : 09-06-04 17:20

Søren wrote:
> Betafon.dk siger 10. oktober og de har som regel godt styr på det med
> release dates.

OK, takker.

---

Fra : Simon Nielsen

Dato : 09-06-04 22:30

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> wrote in message
> [...]
rigtigt
> regne med, er det stadig noget med "when it's done"?

Udkommer i følge Manual (trade magazine for interactive entertainment in
Sweden, Norway and Denmark) d. 28/6 både til PC og XBOX

på det tidspunkt kommer det fra producenten og fra det tidspunkt må de
sælge.

Mvh
Simon

Fra : Per Nielsen

Dato : 10-06-04 00:33

Simon Nielsen wrote:
> Udkommer i følge Manual (trade magazine for interactive entertainment
> in Sweden, Norway and Denmark) d. 28/6 både til PC og XBOX

Igen.......kan man regne med det?

---

Fra : Connor

Dato : 10-06-04 06:43
Fra : Connor

Dato : 10-06-04 07:12

Efter lidt mere research skulle d. 14 juli 2004 være blevet bekræftet af
Activision. Holder det stik er der ca. 4 uger.
(You have to pay around 59,99$ or 52,99?. )

Fra : Per Nielsen

Dato : 10-06-04 08:53

Connor wrote:
> Efter lidt mere research skulle d. 14 juli 2004 være blevet bekræftet
> af Activision. Holder det stik er der ca. 4 uger.
> (You have to pay around 59,99$ or 52,99?. )

Lyder godt Tror jeg vil holde mine fingre krydsede hele
sommeren......eller hvor lang tid det nu tager

---

Fra : Kim2000

Dato : 10-06-04 00:37

> Udkommer i følge Manual (trade magazine for interactive entertainment in
> Sweden, Norway and Denmark) d. 28/6 både til PC og XBOX

Det virker dog lidt underligt, hvis man vil udgive så stor i en titel midt
om sommeren, det er da vist ret sjældent, det sker...

mvh
Kim

Fra : Ukendt

Dato : 10-06-04 09:45

On Thu, 10 Jun 2004 01:37:05 +0200, "Kim2000" <kim2000@mail.dk> wrote:

>Det virker dog lidt underligt, hvis man vil udgive så stor i en titel midt
>om sommeren, det er da vist ret sjældent, det sker...

Jeg ville da godt droppe et par EM kampe og lidt OL i fjerneren og i
stedet spille Doom3

Mvh. Brian
--
http://www.brinch.it - Life of Brian
Hent Webgallery V3 her.

Fra : Kim2000

Dato : 10-06-04 12:24

> Jeg ville da godt droppe et par EM kampe og lidt OL i fjerneren og i
> stedet spille Doom3

Mjah, så tror jeg nu heller jeg vil droppe de første 4 timer hver dag af
touren Men kommer Doom 3 nu, så er der ikke nogen vej udenom en større
'puter.

mvh
Kim (der sidder med sin 1.1 Durun og 5600FX grafikkort)

Fra : Connor

Dato : 10-06-04 17:22

Activision vil udgive spillet i USA og EU på een gang. Godt nok, da det er
irriterende at spil som feks. Thief DS først udkommer i EU 14 dage efter
udgivelsen i USA.

M.v.h

Fra : Simon Nejmann

Dato : 10-06-04 18:34

On Thu, 10 Jun 2004 18:21:32 +0200, "Connor" <connorNOSPAM@pc.dk>
wrote:

>Activision vil udgive spillet i USA og EU på een gang. Godt nok, da det er
>irriterende at spil som feks. Thief DS først udkommer i EU 14 dage efter
>udgivelsen i USA.

Og også en temmeligt smart strategi - det er da for dumt at give
europæerne 14 dages incitament til at blive pirater...

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann

Fra : Connor

Dato : 10-06-04 18:52

RIGHT... Også lige netop det jeg mener. :)