MS Windows
briani 27239
Gammel tråd om indholdsfortegnelse til cd
Fra : Mygind

Dato : 08-06-04 18:52

Torben Greve Otzen wrote:

> Du kan vel gøre flg.:
> Kør... -> cmd
>
> Gå til mappen hvor alle filerne ligger og skriv:
> tree /a /f > 1.txt
>
> Der er nu en liste over alle dine sange i tekst format i
> biblioteket. Ved ikke om det var sådan noget du mente

Her prøvet trikket men får en tekst fil med:
Parameterformatet er forkert - /a/f

Hvad går galt.
Mvh Mygind

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 08-06-04 19:03

Mygind skrev i en meddelelse...
[snip]

> Her prøvet trikket men får en tekst fil med:
> Parameterformatet er forkert - /a/f
>
> Hvad går galt.

Der skal være mellemrum mellem de to og jeg jeg kan se at det hedder /f
/a...
Du kan altid få en liste over hvad en kommando kan ved at skrive /? -
der står det faktisk også.
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix: http://flash.to/oe-quotefix/

Fra : Mygind

Dato : 08-06-04 19:16

Torben Greve Otzen wrote:

> Der skal være mellemrum mellem de to og jeg jeg kan se at det
> hedder /f /a...
> Du kan altid få en liste over hvad en kommando kan ved at skrive /?
> - der står det faktisk også.

Fantastisk det virker jo

Kaster mig ærbødigt på mit støvede gulv
Mygind

Fra : WK Konsortiet

Dato : 09-06-04 07:00

Brug evt. dir/s >1.txt

Den smider en dir i en fil, /s betyder at den viser underdir's også... så
kan du søge i filen efter specielle numre også.

Mvh
vanD