Update / Patch
Fra : Thomas P

Dato : 20-12-00 07:15

Hej,

Når man står i den situation at man har udgivet et program og så senere
retter nogle af fejlene, hvordan kan det så lade sig gøre at kreere et
program, som ikke bare replacer exe-filen, men ændrer præcis de ting der
blev ændret siden udgivelsen til rettelsen ? Hvis mit spørgsmål ikke var
godt nok formuleret, vil jeg lave noget i retning af de utallige patches man
altid ser til computerspil, fx Quake III :)

- Thomas

Fra : Izeqb

Dato : 21-12-00 09:47

> [...]
man
> altid ser til computerspil, fx Quake III :)

Der findes faktisk et komponent til delphi, der gør lige præcis det.
Men jeg kan desværre ikke huske hvad det hedder

// Hjalte

Fra : Thomas P

Dato : 21-12-00 13:07

Hmmm... der var 1 under patches på torry, men desværre vil de have 30$ for
det !

- Thomas

Izeqb <izeqb@secret.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:jsj06.15885$9t1.182545@twister.sunsite.dk...

Fra : Izeqb

Dato : 21-12-00 13:21

> Hmmm... der var 1 under patches på torry, men desværre vil de have 30$ for
> det !

En jeg kender, ved hvor man kan hente lige præcis sådan et program,
freeware!
Jeg kan lige prøve at finde ud af det, og så skrive igen :)

Fra : Thomas P

Dato : 21-12-00 23:57

| Jeg kan lige prøve at finde ud af det, og så skrive igen :)

Det er bare i orden ;)

- Thomas