bregner flytning
Fra : thomas andersen

Dato : 08-06-04 10:41

Hvordan undgår jeg at mine bregner visner hvis jeg flytter dem på denne
årstid.

thomas

Fra : Marco

Dato : 08-06-04 19:26

"thomas andersen" <thomas.andersen.fjern denne tekst.@electrolux.dk> skrev:

> Hvordan undgår jeg at mine bregner visner hvis jeg flytter dem på denne
> årstid.

Vi har med held her for nylig flyttet nogle strudsvinge med så meget
jord/rod som muligt og har efterfølgende sørget for at vandet godt.

Ellers tror jeg (dog uden at være sikker), man kan fjerne nogle af bladene
for at mindske fordampningen.

--
Hilsen Marco
www.Kolonihaveportal.dk

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 09-06-04 21:08

On Tue, 8 Jun 2004 20:25:38 +0200, "Marco" <meco@SLETDETTEofir.dk>
wrote:

>Ellers tror jeg (dog uden at være sikker), man kan fjerne nogle af bladene
>for at mindske fordampningen.

Det er næsten altid en god ide at fjerne nogle af bladene når man
flytter planter på den tid af året hvor de er i vækst.

http://www.gartneriet.dk