Nybyg af lade
Fra : Claus Og Helle

Dato : 07-06-04 20:50

Min lade brændte i sidste uge og nu er jeg på jagt efter et godt og billigt
firma der kan bygge en nylade/værksted op.Det drejer sig om en bygning på ca
100 kvm der skal bygges.Er der nogle der kender et godt firma eller nogle
links til nogle der kan klare den opgave. Bor på Sjælland 4250
--
Opel Senator 3,6 Irmsher

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 08-06-04 07:44

Claus Og Helle wrote:

> [...]
>100 kvm der skal bygges.Er der nogle der kender et godt firma eller nogle
>links til nogle der kan klare den opgave. Bor på Sjælland 4250

Det kommer jo an på hvor du bor.

Har du ikke en kontakt flade der hvor du bor?

Fra : Søren

Dato : 08-06-04 12:58

"Peter Ole Kvint" <dsl90720@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Det kommer jo an på hvor du bor.

Var Sjælland 4250 ikke præcist nok ? *G

--
Søren

Fra : TG4600

Dato : 08-06-04 21:57

"Claus Og Helle" <frederiksen@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 100 kvm der skal bygges.Er der nogle der kender et godt firma eller nogle
> links til nogle der kan klare den opgave. Bor på Sjælland 4250

Du er lidt for sent ude, emn ellers havde Roskilde Dyrskue været et godt
start-punkt. Der kiggede jeg efter lader for et par år siden, og fandt ud af
at man kan få i alle mulige prisklasser. Og at prisen hænger sammen med åde
kvalitet og design. Personligt var jeg tæt på at vælge en rundbuehal, da det
kunne dække mit behov, til en rimelig pris. Jeg tror det var omkring 75.000
for 120 m2. Fra en eller anden producent i vestjylland, måske Ølgod, det var
i hvert tilælde på de kanter.

Imidlertid valgt jeg at sælge landbruget og har ikke haft kig på noget af
den slag siden.

Men du kunne start med at kigge annoncer i "landbrugsaviserne", hvis du ikke
selv får dem gør en af dine naboer måske. Eller det kan endna være at du kan
finde dem på nettet hvis du søger efter landsbladet eller
landbrugsmagasinet, eller et af de gratis landbrugsblade, jeg kan desværre
ikke huske titlerne lige nu