Multisync... problemer med ir/bluetooth/ka~
Fra : Bjørn Grønbæk

Dato : 07-06-04 14:39

Hej NG.

Jeg forsøger at få min T68i til at virke med Multisync, men jeg kan ikke få
forbindelse med telefonen.

Jeg bruger Suse 9.1 på en bærbar. Når jeg sætter en usbdongle i en af
portene kan jeg se der dukker en uidentificeret device op i min hardware
manager og det samme er tilfældet hvis jeg gør det med mit datakabel. Men
udover det, er der ingen respons.

Multisync reagere da heller ikke på nogen af delene. Jeg kan ikke donglen
hvis jeg søger med telefonen.

Mit bedste bud er at jeg på en eller anden måde skal oprette forbindelsen
først, både hvad angår ir og bluetooth. Men hvordan? Er der nogen der har
prøvet at bruge Multisync med en T68i?

Hvad angår kabelet... hvilken device burde det være? Hvordan tjekker man i
det hele taget hvad der sider i en usbport?

På forhånd tak, BG

Fra : Bjørn Grønbæk

Dato : 07-06-04 14:56

OK... rettelse.

Jeg kan nu finde telefonen vha bluetooth. Men hvad skal man gøre med
pinkoden?

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 07-06-04 16:07

Bjørn Grønbæk wrote:

> Jeg kan nu finde telefonen vha bluetooth. Men hvad skal man gøre med
> pinkoden?

Pair'e dine enheder?

cello root # cat /etc/bluetooth/pin
#!/bin/sh